follow

Diego Milito: Fanii m-au făcut să mă simt ca şi cum aş juca la Inter de ani de zile

Diego Milito a intrat pe mâna realizatorilor de la Inter Channel. Iată ce a avut de declarat noul atacant al „nerazzurrilor” despre...

...transferul la Inter: „Sunt fericit că am venit la un club aşa de mare precum Inter, unul dintre cele mai importante din lume. Sunt mândru că am ajuns aici. Poate că nu a fost posibil să se întâmple mai devreme, dar ăsta a fost destinul meu. Din punctul meu de vedere, mutarea a venit la momentul potrivit, pentru că am acumulat multă maturitate şi experienţă. Vreau să le mulţumesc oamenilor de aici, care m-au ales pe mine în condiţiile în care sunt foarte mulţi atacanţi valoroşi în lume. Voi încerca să le întorc favoarea prin evoluţiile mele”.

...cantonamentul din SUA: „E un privilegiu să ne antrenăm aici. Este un loc frumos şi sperăm să ne poarte noroc”.

...fotbalul italian: „Nu ştiu cât sunt de potrivit să spun cât de mult s-a schimbat fotbalul italian, pentru că eu am jucat în Serie B când am sosit în Italia. În orice caz, lucrurile par să fi evoluat. Nu se mai pune accent doar pe tactică, iar echipele vor să joace cât se poate de mult mingea”.

...poziţia sa preferată din teren: „Am jucat ca vârf împins în ultimii ani, în special în sezonul trecut, dar pot evolua şi ca al doilea vârf. Am făcut-o în Argentina şi m-am simţit bine. În orice caz, îmi place, indiferent de poziţia din teren, să am mingea, să mă implic în combinaţii. Nu urmăresc neapărat să înscriu, ci să-mi ajut echipa. Aceasta este ţinta mea”.

...susţinătorii campioanei Italiei: „Vreau să le mulţumesc fanilor, pentru că în cele două zile de antrenament la Appiano Gentile m-au făcut să mă simt ca şi cum aş juca la Inter de mulţi ani. Voi da totul pe teren şi sper ca astfel să le răsplătesc încrederea”.

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply