follow

Eto'o a ajuns la Milano: „Felicitări pentru victoria din derby”. UPDATE: Eto'o este jucătorul Interului

Samuel Eto'o a ajuns la Milano, stârnind destulă agitaţie pe aeroprtul Linate. Sammy a vorbit frumos despre Moratti (cum să nu faci asta când omul îţi dă o gălăgie de bani?), apoi şi-a felicitat noii coechipieri pentru victoria cu rivalii milanezi: „Complimente pentru colegii mei, care au câştigat derbyul”.

Însoţit de impresarul său, Jose Maria Mesalles, şi de reprezentantul Interului, Paolo Vigano, Eto'o şi-a expus planurile de viitor: „Sunt foarte fericit că am ajuns la Inter. Sunt aici pentru a munci şi pentru a câştiga Liga Campionilor”. Aşa să fie!

UPDATE 1: A apărut şi video cu primele declaraţii ale lui Eto'o pe aeroportul din Milano. Dacă mai apare ceva pe parcursul zilei, promit să revin.



UPDATE 2: Eto'o a susţinut primele teste medicale la Institutul de Medicină Sportivă din Milano, urmând să mai efectueze o serie la spitalul San Matteo din Pavia. După ce a terminat cu analizele, noul jucător al „nerazzurrilor” a vorbit mai mult despre această etapă a carierei sale. Hai să vedem ce a spus Sammy.

-„Am făcut istorie la Barcelona, dar o alta începe la Inter. Îmi doream altceva şi sper ca totul să meargă bine. Îi urez succes lui Ibrahimovic, eu am câştigat multe trofee în Catalunia şi sper să fac acelaşi lucru, poate chiar mai mult, în aceste culori

-„Le promit fanilor că voi munci în fiecare zi, aşa cum am făcut şi până acum, pentru că asta este baza oricărui lucru. Nu am să spun că vreau să marchez mai multe goluri, ştiu că sunt capabil să înscriu des

-„Ştiu că Inter îşi doreşte foarte mult Liga Campionilor, dar nu trebuie să te gândeşti doar la asta, deoarece celelalte competiţii riscă să treacă în plan secund. Trebuie să luăm fiecare meci pe rând şi să-l jucăm ca şi cum ar fi o finală”.

Eh, dacă vă aşteptaţi la ceva spectaculos, mai trebuie să aşteptaţi. Sunt convins că, la un moment dat, Eto'o va arunca nişte vorbe care vor face deliciul multora.

UPDATE 3: În această seară, Sammy a semnat contractul cu Inter. Înţelegerea dintre cele două parţi se întinde pe o perioadă de cinci ani, camerunezul urmând să câştige, conform presei, în jur de 11 milioane de euro pe sezon. Mâine va avea loc prezentarea oficială şi conferinţa de presă. Aşadar, oficial, BENVENUTO ETO'O!

FOTO: Corriere dello Sport, inter.it

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply