follow

Eto'o a fost prezentat oficial: Vreau să le câştig încrederea suporterilor pe teren

Noua achiziţie a „nerazzurrilor”, Samuel Eto'o, a fost prezentat oficial astăzi. Mai întâi camerunezul a luat primul contact cu publicul, pe terenul de antrenament de la Appiano Gentile, acolo unde a fost aşteptat de circa 500 de fani, apoi a mers la conferinţa de presă, prima în calitate de jucător al Interului. Iată ce a spus camerunezul despre:

-perioada petrecută la Barcelona: „Vreau să-mi iau larevedere de la foştii mei colegi, de la prieteni pe care îi am acolo şi de la suporteri. Am purtat tricoul Barcelonei cu onoare şi am petrecut 13 ani frumoşi în Spania, dar acum vreau să scriu istorie pentru Inter, o echipă care mă motivează

-comparaţia cu Ibrahimovic: „Nu vreau să se facă paralele între mine şi alţi jucători. Eu sunt Samuel Eto'o, trecutul meu vorbeşte pentru mine. Lui Ibra îi urez toate cele bune

-relaţia cu Mourinho: „Nu am spus niciodată că nu-mi place stilul de joc al lui Mourinho. Au mai fost discuţii să lucrăm împreună, dar până acum nu s-a materializat acest lucru. Vreau să-i răsplătesc încrederea prin efortul meu pe teren. Pentru mine, e o mândrie să fiu antrenat de el

-Supercupa Italiei: „Eu sunt gata să fiu în teren la Beijing, dar decizia îi aparţine antrenorului

-sărutatul tricoului: „Vreau să le câştig încrederea suporterilor pe teren, vorbim de un raport care se crează zi după zi, nu după un simplu gest. Nu mă interesează ce a făcut Ibrahimovic. E treaba lui dacă a sărutat tricoul Barcelonei. Eu vreau doar să le mulţumesc fanilor pentru primirea pe care mi-au făcut-o

-partenerul din linia de atac: „Milito e un jucător important, dar nu ştiu dacă noi vom forma perechea ofensivă. O echipă are 11 fotbalişti şi toţi sunt la fel de importanţi

-Liga Campionilor şi alte trofee: „Poate că dacă voi câştiga Champions League cu Inter mă voi simţi la fel ca atunci când am făcut-o prima dată cu Barcelona, pentru că nici ei nu mai cuceriseră de mult trofeul. Importantă este echipa, titlul de campion ar fi Balonul meu de Aur”.

În final, a intervenit şi Mourinho: „Sunt fericit acum, am o echipă echilibrată cu care pot lucra în cel mai bun mod cu putinţă în noul sezon. Mulţumiri clubului pentru lotul pe care mi l-a pus la dispoziţie”. Ce să înţelegem de aici? Oare Mourinho s-a apucat să ia cursuri de magie?

UPDATE: S-au mişcat repede băieţii care se ocupă de canalul Interului de pe youtube. Enjoy!



FOTO: AP

By Ionut Tataru with 1 comentarii

1 comentarii:

  • Milo says:

    E jucator fain si Mourinho intotdeauna a reusit sa scoata untul din jucatorii lui. De-aia mi-era mie frica rau de Chelsea acum cativa ani.

    Aveam indoieli ca va reusi sa fie grozav, insa dupa ce mi-am amintit ca nu e antrenat de Ranieri am incredere ca va veti descurca bine. Eto'o are talent. Iar Barca v-a dat si un cadou de 45 milioane.

Leave a Reply