follow

Înfrângere la penaltyuri cu mexicanii de la Club America

Urâtă treaba asta cu amicalele din America. Meciul contra celor de la Club America a fost la 2 noaptea. Şi pentru că eu dimineaţă mai trebuie să şi muncesc, n-am văzut meciul. Am văzut doar că am pierdut la penaltyuri (a ratat Vieira, nici nu mă mir), astfel că până nu văd şi eu ce s-a întâmplat nu mă dau cu părerea.

Mă bucur însă că a intrat Zlatan (poate pentru ultima oară), dar mai ales mi-a plăcut cum s-a bucurat la gol (rămâne totuşi un profesionist). Apropo de gol. A fost înscris de Cordoba, după un corner executat excelent de Balotelli. Promit să mă uit şi eu la meci şi să revin cu primele concluzii. Până atunci, un video cu reuşita „nerazzurrilor” şi datele partidei.



INTER - Club America 1-1, 4-5 la penalty-uri (Cordoba 61 / Silva 51)

INTER: Belec; Santon (Krhin 78), Cordoba, Materazzi (Burdisso 46), Chivu (Zanetti 46); Cambiasso (Obi 63), Muntari (Balotelli 30); Stankovic (Vieira 46), Motta (Mancini 55), Quaresma (Ibrahimovic 55); Milito

Club America: Navarrete; O.Rojas, Sanchez, Mosquera, R.Rojas; Reyna (A.Rivas 74), Beausejour (A.Sanchez 74), Pardo (Chitiva 86), Martinez (Silva 46); Esqueda, Cabanas (Marquez 85).

UPDATE: Am găsit o versiune bună a penaltyurilor. În ce hal a tras Vieira. Nici cu Ibra nu mi-e ruşine.



FOTO: inter.it

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply