follow

Inter s-a reunit pentru noul sezon la Appiano Gentile

Trecem repede în revistă principalele declaraţii ale jucătorilor şi antrenorilor.

Mourinho: „După finalul sezonului am fost în China pentru a pregăti Supercupa, apoi în Elveţia pentru meciul lui Figo, puţină vacanţă şi, în fine, vizita de la academia de fotbal din Nigeria. Nu-mi plac vacanţele liniştite” - Bănuiam, nu-ţi place liniştea.

Kerlon: „Sunt fericit că mă aflu aici. Sper să rămân şi să fac lucruri bune” - Oare a venit cu mingea pe cap?

Milito: „Salutări tuturor fanilor pentru afecţiunea pe care mi-au arătat-o. Prima senzaţie? Totul este minunat” - Sper să zici acelaşi lucru şi la finalul sezonului.

Motta: „Mulţumiri lui Mourinho şi fanilor, acum trebuie să ne pregătim pentru a reuşi un sezon mare” - Bună idee! La muncă!

Suazo: „Mă aflu aici pentru a reuşi lucruri bune, pentru a lucra mult şi pentru a da maximum” - Mult succes!

Chivu: „Vrem să facem un sezon mare” - Păi aşa să faceţi!

Ibrahimovic: „Sunt fericit că mă aflu aici. Am citit şi eu ziarele, nu era nimic adevărat” - Acum las-o aşa cum a picat. Cine se scuză, se acuză.

Materazzi: „Mă simt bine, salut toţi tifosi” - Ca de obicei, aproape de suporteri.

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply