follow

Lucio e mândru că a devenit „nerazzurro”

Nici n-a ajuns bine în State, acolo unde noua sa echipă se află în aceste zile, că Lucio a şi fost luat în marcaj de oamenii de la Inter Channel. La fel de strâns precum face el cu fundaşii adverşi.

Mă simt foarte mândru că am devenit parte dintr-un club precum Inter. Am venit aici pentru a da tot ce am mai bun şi pentru a continua să cuceresc trofee”, a declarat Lucio la microfonul televiziunii campioanei Italiei. Legat de noii săi colegi, fundaşul brazilian s-a arătat bucuros pentru faptul că va evolua alături de mai mulţi coechipieri de la naţională: „Mă voi întâlni zilele următoare cu Julio Cesar şi Maicon, dar oricum ştiu deja mulţi campioni care joacă la Inter. Pe câţiva chiar i-am avut adversari”.

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply