follow

Moratti anunţă că Inter nu are nevoie de Carvalho şi de Deco...

...iar eu sunt de acord cu el. Dar, pentru că mereu există un dar, mi-aş dori să am posibilitatea să-l întreb pe „Il Presidente” de cine avem nevoie. Un prieten îmi spunea că s-a lămurit: dacă ne luăm după Moratti, nu avem nevoie de nimeni. Poate aşa o fi, dar atunci pentru ce mai sunt plătiţi Branca şi Oriali? Apropo de Branca, am înţeles că s-a relaxat în weekend, iar de azi a început munca. Abia aştept să văd rezultatele. Sunt foarte curios ce va reuşi să facă (dacă va reuşi) în doar patru zile, ţinând cont de faptul că Mourinho a cerut ca eventualele transferuri să fie rezolvate până la reunirea de pe 10 iulie.

Revenind, nu avem nevoie de Carvalho şi de Deco. Dar cred că ne-ar prinde bine un Sneijder, de exemplu, care e la solduri la Real Madrid. Pe lângă faptul că băiatul ăsta trage ca din tun, este un excelent pasator şi poate ocupa mai multe poziţii la mijloc. L-am ratat pe Diego, iar Ribery are în cap doar capitala Spaniei. În aceste condiţii, olandezul ar fi o soluţie excelentă. Plus un atacant, pentru că ne-am despărţit de Crespo şi de Cruz. E adevărat, a revenit Suazo şi se vorbeşte de Arnautovic, dar eu vă rog să redevenim serioşi. Arnautovic, în cel mai bun caz, e la acelaşi nivel cu Destro, iar Suazo nu e tocmai rău, dar nici nu poţi spera să câştigi Liga Campionilor cu el. Tripleta din atacul „nerazzurrilor” care se vede la orizont (Balo-Ibra-Milito) sună excelent, dar ce facem dacă vreunul dintre ei se accidentează, este suspendat sau, pur şi simplu, traversează o eclipsă de formă? În apărare părem a fi acoperiţi, dar tot nu-mi scot din minte cum am început sezonul trecut cu „El Cuchu” jucând fundaş central sau cum Rivas a fost titular cu United.

Aşadar, nu avem nevoie de Carvalho şi de Deco. Dar de ceva jucători am mai avea nevoie. Astfel că nu-mi rămâne decât să-i urez spor la treabă lui Branca şi să sper ca peste puţin timp voi reveni cu prezentarea unor noi „nerazzurri”.

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply