follow

Nu e oficial, dar s-a făcut! Grazie Ibra, benvenuto Eto'o!

Gata, telenovela s-a terminat! Eto'o s-a înţeles cu Inter, Ibra are drum liber către Barcelona.

Nu este oficial încă, dar înţelegerea cu Inter este totală. Este vorba de un contract pe cinci ani. Jucătorul este fericit, singura problemă acum este cu Barcelona”, a spus Josep Maria Mesalles, impresarul lui Eto'o. De cealaltă parte, Massimo Moratti a evitat să dea un răspuns clar, declarând că aşteaptă ca tranzacţia să fie oficial încheiată, dar a lăsat de înţeles că totul este rezolvat, recunoscând totodată faptul că Hleb face parte din transfer.

Camerunezul va sosi la Milano luni sau marţi, conform agentului său, însă deja a vorbit la telefon cu noul său antrenor, după cum scrie presa din Italia. Eto'o va câştiga 11 milioane de euro pe sezon la Inter, la care se vor adăuga bonusuri de performanţă.

Sincer, simt puţină tristeţe. Ibra este omul ultimelor trei titluri obţinute de Inter, iar la ultimele două a avut un aport decisiv. Indiferent de ce va urma, respectul meu pentru el va rămâne şi, aşa cum am mai spus-o, sper să nu-l avem adversar. Mergem înainte, aşa cum acest club a făcut-o şi fără oameni mai importanţi.

Despre Eto'o? Nu mă dau după cum bate vântul. În continuare am dubiile mele, dar aştept să se aleagă praful de ele. Până vedem cât de bun este acest transfer, Benvenuto Sammy!

By Ionut Tataru with 5 comentarii

5 comentarii:

  • Brady says:

    Abia astept sa vad cum vor juca Messi, Ibra si Henry impreuna :)

    Cat despre Eto'o, nu stiu cum se va acomoda in Serie A.

  • rzastavros says:

    cred ca Barcelona arata mult mai bine,in perioada cand au invadat olandezii,Kluivert,Overmars,Berkamp,antrenori,etc...pe vremea aceea aveau si aparare.
    ma rog, nu`mi place sa vb-esc despre alte echipe,mi se rupe de ele,fara sa supar pe cineva, am dat doar parare,nu pot sa o dezolvolt mai bine. pentru mine Barcelona este ca si Rosenborg,Besiktas..etc, alte echipe, iar Inter,pura poesia,"Una gioia infinita" cum zice Ionut (apropo,respect)

    nici nu stiu de ce dreaq` vorbesc de Barcelona... ma rog
    Forza Inter!

  • Anonim says:

    Se vede ca nu te intereseaza de alte echipe din moment ce poti sa spui ca pe vremea aceea avea aparare :) Dani Alves - Puyol - Pique - Abidal
    Asta e aparare ca lumea, Barca a luat mult mai putine goluri sezonul trecut decat de obicei. In fine, eu am intrat sa va multumesc frumos pt Ibra, sper sa ii indeplinim visul si sa castigam iar CL ca sa aiba si el in palmares acest trofeu :D
    Cat despre Eto'o, sincer Ionute, nici eu nu cred ca se va adapta in Serie A, vreau sa vad cum va juca fara Messi, Iniesta si Xavi in spate. Sper sa ma insel pt ca ii doresc numai bine lui Sammy pt tot ce a facut la noi. Visca el Barca!

  • Milo says:

    Stavros, si mie imi placeau mult olandezii dar nu cred ca poti spune ca o echipa care a luat 2 Ligi in 4 ani "arata mult mai bine" la niciun capitol cand au avut o perioada de 5 ani fara vreun trofeu.

    Oricum, "hiba" Barcelonei era apararea atunci. Una vizibil mai predispusa la gafe ca cea de azi.

Leave a Reply