follow

Nu e prost cine cere...

Trecerea lui Ibrahimovic de la Inter la Barcelona este dată aproape sigură de foarte multă lume. De fapt, aşa pare, mai ales că cele două cluburi s-au înţeles. Numai că Eto'o, omul de schimb în tranzacţie, vrea un salariu de 10 milioane pe an. Şi ajungem la vorba aia: Nu e prost cine cere...

Acum, hai să discutăm logic. O fi Eto'o bun, dar nu chiar de banii ăştia. Dacă se va ajunge la un acord, mai mult ca sigur va fi unul pe un salariu mult mai mic, pentru că „Il Presidente” a invocat factorul economic în această tranzacţie, iar un contract de 10 milioane pe an numai economie nu e. Astfel că vor urma câteva zile de negocieri. Ceva îmi spune însă că Eto'o nu va ceda din pretenţiile sale, iar Moratti îi va da flit, aşa cum e normal.

Bine, mai există şi posibilitatea ca Moratti să-i dea banii ăştia. Dar sincer, nici nu vreau să mă gândesc la varianta asta. Pentru că ar fi o altă poveste, despre care sper să nu fiu nevoit să scriu.

P.S. Nu vi se pare că în poza asta Eto'o cerşeşte?

By Ionut Tataru with 5 comentarii

5 comentarii:

  • cristina says:

    Mie mi se pare ca parca ar canta in poza asta. Ramane de vazut la ce masa si pe muzica cui ;)

  • Anonim says:

    :)) Daca Zlatan primeste - cat primeste? 10-12, nu? - sigur va primi si Eto'o 10. Nu cred ca aia e problema. Salariul lui Zlatan urla a "avem bani de dat!"

    Zlatan e sublim si genial dar are meciuri jalnice. Eto'o nu numai ca a jucat in meciuri mult mai importante decat el, dar chiar si=a facut treaba in ele. Daca avea 5 ani de contract ramasi alta era suma ceruta de Barcelona pentru el. Nu uita si ca e unul din cei 2 jucatori in istorie care a dat gol in doua finale diferite de Liga, ceva la care Zlatan putea doar sa isi cumpere bilet.

    Eto'o are CV impresionant si la Mallorca, unde e primul golgeter din istoria clubului. E adevarat ca la Barca avea si servanti extraordinari. La care aparent Zlatan viseaza.

    Ramane de vazut cat "ii da cu flit" Moratti. Esti foarte sigur... De altfel ca si tine eu sper sa nu se realizeze schimbul. Prefer sa pot urla in continuare Eto'o'o'o...

  • Ionut says:

    @Anonim: Nu stiu de ce, dar am impresia ca esti fan Barcelona :)

    Nu stiu cat inseamna salariul lui Ibra "avem bani de dat", dar asa cum am scris mai sus, unul dintre morivele pentru care Moratti vrea sa-l vanda pe Zlatan e de natura economica. Daca ii da banii astia lui Eto'o, scapa de dracu, dar da de tac-su. Mai ales ca Samy a mai cerut si 15 milioane prima de instalare. Cun un contract pe 5 ani, asa cum se vehiculeaza, ar insemna 65 de milioane bagate in fundul camerunezului. Nu vad unde ar fi afacerea. Sau economia :D

  • Milo says:

    :)) Da, asa e.

    "aveti bani de dat" inseamna ca intotdeauna ati avut ambitii mari. Recoba din cate-mi amintesc era cel mai bine platit jucator din Italia [/lume? -nu sunt sigur]. Dar nu s-a pus problema sa castige Balonul de Aur ca sa aiba pretentia aia. Totodata nu mai castigaserati titlu de vreo 12-13 ani.

    Tin minte ca am mai fost uimit de Inter dar nu am exemplele in memorie... Iar acum Zlatan avea 12 venind intr-un moment in care oricum el cauta sa fuga undeva de pe corabia Juve. [unul din motivele pentru care am ceva cu el e ca s-a grabit sa fuga de acolo].

    Dar 15 milioane prima de instalare nici eu nu cred ca ar da cineva [care sa NU fie seic]. Nici nu se merita.

    A propos - tin minte ca citisem undeva [?] totusi ca Zlatan ar fi declarat chiar inainte sa vina la Juve ca e fan Inter ceea ce ar mai indulci istoria. Stii ceva de asta?

    . E talentat si daca se chinuie sper sa-i mearga bine la Barca. Totodata Eto'o imi place mult si desi nu sunt interist mi-as dori sa faca jocuri bune la voi. E de treaba, cu toate fitele lui.

  • Ionut says:

    Da, Recoba a fost la un moment dat cel mai bine platit din lume. Pentru ca era febletea lui Moratti :)

    Ibra nu a avut salariul asta imens de la inceput, i-a crecut dupa ce a dat dubla cu Parma din ultima etapa a sezonului trecut, in urma careia am devenit campioni.

    Chiar nu ma interesa ce spunea Ibra cand era la Juve :P Imi plecea ca si jucator din perioada Ajax, dar nu ascultam tot ce spunea :)))

    Ibra nu trebuie sa se chinuie, trebuie sa joace asa cum o face de obicei. Iar cu Henry si Messi langa el, cred ca va fi mare deranj prin defensivele adverse :D

Leave a Reply