follow

Offfff... Reîncepe telenovela!

De parcă vizita lui Laporta la Milano şi declaraţiile lui Moratti nu puseseră deja destule paie pe foc, în presa spaniolă a apărut stirea de mai sus, iar telenovela Ibrahimovic a reînceput.

Deşi Mino Raiola, impresarul lui Zlatan, spune că deocamdată se ocupă doar de tranzacţia cu Maxwell în acest moment, spaniolii o ţin pe a lor. Afacerea este încheiată, pentru 40 de milioane+Eto'o şi Hleb împrumut un sezon. Eu în continuare o ţin pe a mea: nu-mi place ideea acestui transfer, dar vreau să se rezolve odată, că m-am săturat de atâta circ.

Totuşi, sursa mea din Spania (da, am şi d-astea) mi-a spus că este posibil să fie doar o cacealma a catalanilor, care vor să-i convingă pe cei de la Valencia să mai scadă din preţul lui Villa. Plus că Ibra a fost bine mersi la prezentarea echipamentului pentru următorul sezon, purtând mândru tricoul cu numărul 10. Oricum, concluzia a tras-o Matrix: „Dacă Ibra nu e fericit la Inter, să plece!”.

Şi să nu uit. Săracul Lucio a declarat că abia aşteaptă să joace în aceeaşi echipă cu Ibrahimovic. Oare ce senzaţie va avea dacă transferul se va realiza?

By Ionut Tataru with 1 comentarii

1 comentarii:

Leave a Reply