follow

Recoba: Am greşit că m-am multumit cu puţin

A fost unul dintre preferaţii tribunei de pe Meazza. A fost unul dintre jucătorii în care Massimo Moratti a investit cel mai mult, în 2001 ajungând cel mai bine plătit fotbalist din lume. A fost un talent uriaş, dar care nu s-a exprimat niciodată la adevărata sa valoare. A ajuns la o echipă de mijlocul clasamentului din Grecia, Panionios. „Mai puţini bani, dar şi mai puţin stres”, spune „El Chino”. Acum, aproape de finalul carierei, uruguayanul trage linie şi îşi dă seama unde a greşit: „Nu am fost niciodată un ambiţios, n-am urmărit niciodată să fiu şi mai bun. Am un stil de joc al meu, pe care am încercat să-l respect indiferent de situaţie. În Italia nu merge aşa, acolo contează, înainte de orice, rezultatul. Privind înapoi nu regret nimic, dar cred că atunci când mă voi opri o să-mi zic în sinea mea că am fost un prost”.

Până la un punct, Recoba are dreptate. S-a mulţumit cu puţin, nu a încercat niciodată să dea mai mult, maximum din cât ar fi putut da Interului şi fotbalului. Dar greşeşte atunci când spune că a fost un prost. Nu, nu a fost! A fost un fotbalist adevărat, care a rămas în inimile fanilor „nerazzurri” tocmai pentru boemia sa, tocmai pentru că a încercat mereu să fie altfel decât ar fi trebuit să fie în Italia. Nimeni nu poate uita că debutul la Inter al lui Ronaldo s-a transformat, datorită stângului său magic, în debutul lui Recoba. Cu toţii ne amintim acea revenire fabuloasă din meciul cu Sampdoria, de la 0-2 la 3-2 în doar şase minute, în care sud-americanul a avut un aport decisiv, în special prin golul victoriei. Poate că atunci când Alvaro îşi va face bilanţul îşi va da seama că lumea îl ţine minte pentru foarte multele lucruri bune pe care le-a făcut. Şi pe care le-a reuşit pentru că a fost altfel. Nu a fost prost, a fost un fotbalist deosebit.


By Ionut Tataru with 2 comentarii

2 comentarii:

  • rzastavros says:

    jucatorul meu preferat din toate timpurile! bine zis domnu`, era un jucator deosebit.
    am citit o treaba gen:
    "Ruud van Nistelrooy is the perfect example of a player who is the precise opposite of these almost-greats. Raúl another. Neither has the technical ability of Recoba, Cole, or Mostovoi; neither is a brilliant trickster on the ball, but they have the heads of champions. They are clever, they battle and they have the discipline and dedication to maximise what skills they have.
    Transfer the attitude of Van Nistelrooy or Raúl or, for that matter, Beckham or Roy Keane, to Recoba and he could indeed be the biggest thing since Maradona. But it is a mighty big 'if'. The raw material is there, but if you had to bet on it?"

    No last words from me...daor ca va las pe voi sa ziceti daca domnu care a scris acest articol are dreptate sau nu,macar intr-o oarecare masura..

Leave a Reply