follow

Reunirea pentru noul sezon: Jose Mourinho despre...

...lotul pe care l-a găsit: „Acest Inter nu este cel pe care mi-l doresc eu. Nu este deloc bine că am 28 de jucători în lot. De asemenea, nu este în regulă că am regăsit fotbalişti care nu mă pot ajuta”.

...Liga Campionilor: „Ca şi calitate nu suntem în primele patru echipe ale Europei. Pot promite să muncesc mai mult, dar nu pot să fac miracole. Nu sunt nici Merlin, nici Harry Potter”.

...Real Madrid: „Nu am nimic special de spus despre ei. Este posibil să nu jucăm deloc cu ei în acest sezon. Nu mă sperie. Este un club cu mari jucători şi toată atenţia va fi asupra lor, dar eu nu am nimic de spus”.

...mercato: „Jimenez a plecat împrumut la West Ham, ceea ce este bine pentru el. Alţii nu au acceptat ofertele pe care le-au primit, dar eu nu-mi schimb părerea despre ei. Nedved? Nu vorbesc despre persoane care nu sunt aici. Oricum, povestea este mereu aceeaşi. Perioada de transferuri se încheie la sfârşitul verii”.

...Ibrahimovic: „Nu este o surpriză că este încă aici. Nu m-am gândit că ar putea pleca. Nu văd niciun motiv pentru care nu ar putea reuşi un nou senzon foarte bun”.

...Quaresma: „Suntem datori să-i acordăm o a doua şansă. După retragerea lui Figo, de ce să nu-i oferim o nouă oportunitate de a se impune?”.

...Suazo: „Este un jucător care se completează cu Milito, Balotelli şi Ibra şi despre care cred că poate fi util. Anul trecut a acceptat să meargă la Benfica, unde s-a descurcat bine, astfel că merită să fie luat în calcul”.

...Ancelotti: „Nu este prietenul meu”.

Si, mai jos, un fragment din prima conferinţă de presă a lui Mourinho din noul sezon.



FOTO: AP

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply