follow

Ce a fost şi ce nu a fost bine în Milan - Inter



Cum spunea un prieten într-un comentariu la un post anterior, aveam cu toţii nevoie de o seară cum a fost cea de sâmbătă. Mai ales după egalul cu Bari din prima etapă. Deşi eram conştienţi că Inter este echipa mai puternică, parcă încolţise undeva ideea că am putea avea parte de o înfrângere. Mourinho şi băieţii lui au aruncat însă la gunoi toate dubiile noastre şi ne-au oferit un spectacol de neuitat. Iar acum, când euforia succesului a trecut, putem analiza calmi, la rece, ce s-a întâmplat aseară. Şi n-au fost doar lucruri bune, deşi este evident că ele au fost mai multe. Aşadar...

CE A FOST BINE

-Jocul de echipă. Ceea ce observasem cu toţii în pre-sezon s-a adeverit cum nu se poate mai bine aseară. Inter nu mai depinde de sclipirile unui singur jucător. Toată echipa participă în atac şi oricine poate deveni finalizator. S-a văzut clar acest lucru la primul şi la al treilea gol, venite după nişte faze superbe, în care „nerazzurri” efectiv le-au ascuns mingea rivalilor.



-Debutul lui Sneijder. Omu' a fost prezentat cu o zi înaintea meciului, dar n-a avut nicio problemă în a intra pe teren şi a-şi face treaba. A încercat poarta cu vreo trei ştachii din repertoriul său, dar din păcate nu s-a lipit de gol. Nu-i nimic, e timp. Mi-a plăcut caracterizarea lui Mou după meci: „N-am avut nicio problemă să-l titularizez. E un olandez, adică un jucător cu educaţie tactică. L-am luat deoparte, i-am explicat ce aştept de la el, atât pe fază ofensivă, cât şi pe fază defensivă, şi asta a fost tot”.

-Diego Milito. Argentinianul a fost FABULOS. Omul partidei din punctul meu de vedere. Două assisturi superbe şi un gol. Nu ştiu câţi jucători se pot lăuda cu un astfel de debut în Derby della Madonnina.



-Stankovic ca închizător. CEAS!!! Adi mi-a spus de o statistică. Deki a dat 53 de pase, dintre care 94,34% bune. Bine, la ce gol a dat, putea să le greşească pe toate.

-Eto'o. Ştiu, n-a marcat. Ştiu, nici măcar nu a ieşit foarte mult în evidenţă. Dar din punctul meu de vedere, a jucat tactic perfect. Când în centru, când pe benzi, când a coborât la mijloc. Fundaşii Milanului nu prea au ştiut de unde să-l ia. Bine că a ştiut Gatusso.

-Mijlocul. Marea noastră problemă de mulţi ani pare a se fi rezolvat. Jucătorii din linia mediană au închis perfect în faţa adversarilor, foarte puţine mingi ajungând la atacanţii „rossonerrilor”, dar au dus şi mingea spre vârfurile noastre. De mult nu am mai văzut un mijloc aşa solid la Inter.

CE NU A FOST BINE

-Scorul. Puteţi să-mi spuneţi că sunt nebun, dar, frate, de ce ne-am oprit? Ar fi trebuit să dăm câte putem, nu se ştie când îi mai prindem aşa desculţi. În fine, să nu uităm totuşi că nemulţumitului i se ia darul.

-Apărarea. Au fost destule momente în care defensiva a dat semne de slăbiciune. În puţinele dăţi în care mingea ajungea totuşi la Pato, brazilianul a făcut puţin deranj în apărarea noastră. Probabil Mourinho a sesizat şi el asta şi nu voi insista, iar Lucio şi Samuel cred că mai au nevoie de câteva meciuri pentru a forma cuplul pe care îl aşteptăm. Şi atunci nu vor mai fi probleme.

BONUS: La cerere şi cu dedicaţie pentru Adi, SCARPINI HIGHLIGHTS. Enjoy!

By Ionut Tataru with 6 comentarii

6 comentarii:

  • chubalito says:

    Ca sa fiu rautacios... Maicon trebuia sa pazeze la gol pt Eto'o. Ar fi fost fabulos. Sunt rautacios pt ca a vrut sa plece in vara :) Oricum... aici sunt imagini noi si se vede gestul lui Maicon dupa ce isi saluta prietenii. Gestul ala catre peluza mi se pare INCREDIBIL! FABULOS!

  • rzastavros says:

    d`acord cu tine Chubalito! dar mai bine asa decat deloc,in caz de nu pasa cum trebuie ;)

    Multumesc si eu pentru Bonus!!! Viva Scarpini :X

  • C'e'solo l'Inter says:

    unul dintre cele mai frumoase meciuri EVER ale lui INTER....si nu impotriva oricui.... ci impotriva vezi tu a marelui milan...

    Bv Ionutz... comentariu si prezentare foarte buna a partidei.... sunt total de acord ;). ce as mai putea zice decat ca mi a placut la nebunie NR.10-senzational.... datorita faptului ca el a venit de 2 zile, a intrat deja in primul 11 si a facut si un meci foarte bun. Trebuie remarcat ca Interul de inceputul asta de sezon e cu totul altul fata de Interul de anul trecut.... mai exact a disparut acel joc avandul ca centru de greutate pe Ibra si a aparut acel joc avand centrul de greutate intreaga echipa.... se pare ca plecare lui Ibra este totusi de bun augur... tot raul spre bine....

    Cred din ce in ce mai mult .... ca avem sanse mari sa castigam liga.... FORZA INTER!!!!

Leave a Reply