follow

Ce mai zic alţii despre Inter 24.08.09

Poate vă era dor de Scarpini. Rezumatul micului dezastru cu Bari, în comentariul omului de la Inter Channel.



Cifrele meciului cu Bari nu arată deloc bine. Cel puţin la capitolul şuturi pe poartă e chiar groasă. Dar asta nu pare să-i îngrijoreze prea mult pe interişti. Deki promite revanşa în Derby, iar lui Mourinho îi arde de „aroganţe”.

Băieţii de la Gazzetta dello Sport consideră că Materazzi ar fi trebuit eliminat (pentru ASTA), dar şi că penaltyul acordat Interului a fost o decizie corectă. Eu cred exact invers. Rămânem tot la Matrix, considerat AICI cel mai slab om al „nerazzurrilor”. Adică „l-a depăşit” şi pe Muntari, schimbat în minutul 30. Dar cel mai interesant lucru mi s-a părut că Thiago Motta a primit cea mai mare notă. Şi stau eu să mă gândesc: cum dracu' să-i dai cea mai mare notă unuia care cu două minute înainte de final a greşit o pasă simplă şi i-a pus într-o situaţie iminentă de gol pe adversari?

Am înţeles cu toţii la meciul ăsta cât de mult ne lipseşte un „decar”. Mă rog, nu doar la ăsta, dar acum senzaţia s-a accentuat. Iar presa nu putea rata un astfel de subiect. Unii spun că azi ar fi ziua decisivă pentru Sneijder, alţii şi-au amintit de Ledesma, în timp ce există câţiva care insistă cu prostia aia cu Julio Baptista. Bun, ceva serios transferăm şi noi până la urmă?

By Ionut Tataru with 1 comentarii

1 comentarii:

  • edinho says:

    mda .....trist rezultat ....ms ionut pt rezumat
    as vrea si eu sa spun cate ceva :
    1. nu cred ca ne trebuie un mijlocas asa tare ,pe cat ne-ar trebui un fundas central....chivu nu a jucat ca si pedeapsa pt supercupa(parerea mea)
    2. nu pot sa imi dau seama de pe razumat cat de prost am jucat dar am avut ocazii si clare
    3. nu se mai rezolva nici un transfer ca m-am saturat si eu
    4. bafta cu milan etapa asta .... sunt vitale cele 3 puncte

Leave a Reply