follow

A devenit oficial: Sneijder este „nerazzurro”

După o telenovelă care a durat câteva săptămâni bune, olandezul Wesley Sneijder a semnat în sfârşit contractul cu Inter. Mijlocaşul batav va evolua la Milano în următoarele patru sezoane, deşi iniţial se vorbea despre o înţelegere pe cinci ani. După ce a efectuat vizita medicală, noul decar al campioanei Italiei a sosit la Appiano Gentile, s-a salutat cu noii săi coechipieri şi apoi a fost prezentat oficial în cadrul unei conferinţe de presă. Iată ce a spus Sneijder despre...



...transferul său: „Situaţia mea s-a schimbat mult în ultima săptămână. Trebuie să vorbeşti despre viitor, să te gândeşti la viitor. Când semnezi un contract pe patru sau pe cinci ani trebuie să fi 100% sigur că este decizia corectă. Atunci când am fost convins că aceasta este decizia corectă, lucrurile au mers mai departe. Inter este un club uimitor, unul dintre cele mai mari din lume, aşa că sunt foarte fericit că am ajuns aici. A durat ceva, dar, în sfârşit, sunt al Interului

...poziţia sa preferată: „Sunt un mijlocaş ofensiv, joc în spatele atacanţilor, aceasta este poziţia mea. Numărul 10 mi-a fost dat. Nu ştiu dacă a fost decizia antrenorului, dar contează mai puţin acest lucru. Important este să ajut echipa

...Dennis Bergkamp: „Nu ştiam că Bergkamp este ultimul olandez care a jucat la Inter cu numărul 10. Cred că este un exemplu pentru orice jucător tânăr. A fost un fotbalist incredibil, cu multe calităţi. Sper să mă descurc la fel de bine ca el

...derbyul cu Milan: „Mi-ar plăcea să evoluez în derby. Oricui îi face plăcere să joace în astfel de meciuri. Nu pot spune dacă voi juca. Vom vedea mâine

...Jose Mourinho: „Este important ca în luarea unei decizii, antrenorul să te susţină 100%. Pot spune că Mourinho a fost alături de mine şi a contat foarte mult în decizia pe care am luat-o

...duelul cu Barcelona din CL: „Este plăcut să joci contra unei echipe din Spania, iar un meci contra Barcelonei este fantastic. Mă bucur că vom juca împotriva lor”.



Cu Sneijder, echipa mea este completă. Lotul a fost întărit în toate compartimentele. Am achiziţionat un fundaş central, un mijlocaş, un trequartista şi un atacant. Păcat că nu începem astăzi pregătirile, dar va fi bine. Avem o echipă nouă, din 10 jucători, 5 sunt veniţi anul acesta. Dar cu siguranţă echipa asta are un mare potenţial”, a declarat Mourinho. Acum, aşteptăm rezultatele. Senza alibi Jose, senza alibi!

By Ionut Tataru with 8 comentarii

8 comentarii:

  • Anonim says:

    Stie cineva daca e vreo sansa sa vina si Van der Vaart?N-ar strica o dublura pe post si real il da ieftin.6-7 milioane de euro eu zic ca e un chilipir pentru valoarea lui.

  • Ionut says:

    Cred ca am terminat cu mercato pe anul asta. :P Doar sa mai plece cineva eventual, de venit slabe sanse. Oricum, nu stiu cat de dornic e Van der Vaart să nu mai stea rezerva la Real, ci s o faca la Inter :)))

  • Anonim says:

    Il amagesc ca ii dau un post de titular ca sa semneze si gata:))Serios acum...ar trebui sa plece odata rivas.Mi se face pielea de gaina cand ma gandesc ca exista sansa sa il mai vad o data jucand pentru inter.Propun sa strangem toti fanii semnaturi ca sa ii grabim plecarea,poate sa il aducem la dinamo:))Ei au experienta cu astfel de "fenomene".Mare petarda..ce-o fi fost in capul conducatorilor cand au decis sa il cumpere?

  • rzastavros says:

    eu nu am prin perioada Berkamp :| deci habar nu am cum era,dar il tin minte pe Aron Winter care se descurca ft. frumos cu Benoit Cauet (mama, ce-mi placea d`asta)

    si Rivas da,si eu asa am citit ca a semnat cu Livorno.

    @ Anonim : eu ii dau dreptate,daca`l pierdem pe Sneijder pentru 3-4 luni din cauza unei accidentari,ar fi bine`venit.ca oricum la mijloc nu am rezolvat problema din punctul meu de vedere,Vieira,Mancini & Khrin & Obi (inca 1 an la primavera,altfel patesc ca Obina),deci nu cred ca momentan au loc.si cu durere`n suflet zic ca nici Quaresma.Ramanem cu Cambiasso,Muntari,Stankovic si Motta (sa-i dam si la asta o sansa pana`n Ianuarie,sa vedem..) 4 mijlocasi, 5 cu Sneijder ,deci este loc. (No offence,parerea mea).

    Rupem Milanul ! Forza Inter!

  • Anonim says:

    Pe Muntari il vrea Redknapp.L-a avut si la fosta lui echipa si se pare ca ii face mare placere sa-si culeaga fostii jucatori.Jenas+5.000.000 euro cred ca e o suma buna.In plus Jenas este unul din favoritii lui Mourinho din Anglia.Personal,am fost impresionat de el in anul cand au castigat Cupa Ligii.Anul trecut nu stiu ce evolutie a avut,nu l-am urmarit.Pe de alta parte Muntari s-a integrat bine la noi,mai ales ca e folosit in banda,el fiind mijlocas central.La Jenas ar fi si precedentul Paul Ince,care a jucat bine la Inter la mijlocul anilor 90'.

Leave a Reply