follow

Dragoste cu de-a sila... Sneijder, pas! Deki, la treabă!



Am spus de multe ori aici că-mi place Sneijder şi că aş fi foarte fericit să-l văd în tricoul Interului. Dar în momentul ăsta nu mai sunt aşa sigur că ar fi un transfer reuşit. Dintr-un motiv foarte simplu: pur şi simplu băiatul nu vrea să plece de la Real şi dacă va veni până la urmă la Milano nu ar face-o pentru că îşi doreşte asta, ci pentru că n-ar avea încotro. În aceste condiţii, mai bine pas. Ştiţi cum e cu dragostea cu de-a sila... Stau şi mă gândesc că nici măcar Eto'o nu a fost aşa greu de înduplecat, iar camerunezul e cunoscut ca un tip greu de convins. Astfel că greul va cădea din nou pe umerii lui Stankovic, măcar până la venirea lui Coutinho, aşa cum zicea şi Moratti. Dar măcar sunt convins că Deki va evolua cu inima şi va da maximum.

Dacă vă întrebaţi ce m-a determinat să scriu postul ăsta, găsiţi răspunsul AICI.

P.S. Nu sunt chiar singurul care gândeşte aşa. Mai e cineva.

By Ionut Tataru with 2 comentarii

2 comentarii:

  • Anonim says:

    Uneori inima nu e de ajuns.Nu cred ca acolo e locul lui stankovic,s-a vazut si sezonul trecut.Chiar nu putem cumpara un mijlocas ofensiv veritabil?

  • INTER says:

    Ca bine zici Ionut.

    Eu l-as fi preferat pe van der Vaart (mai ales ca acum Ibra nu mai e), vad ca Moratti moare dupa Sneijder dar eu unul tot cu Deki mor de gat. :D

Leave a Reply