follow

Încep emoţiile în Ligă! Azi se trag la sorţi grupele



Pentru Inter, dar şi pentru celelalte mari echipe din Europa, Liga Campionilor începe astăzi, odată cu tragerea la sorţi a grupelor. După jucarea ultimelor meciuiri din playoff au fost definitivate şi urnele valorice, care arată în felul următor:

Urna 1: Barcelona, Liverpool, Chelsea, Manchester United, AC Milan, Arsenal, Sevilla, Bayern Munchen

Urna 2: Lyon, INTER, Real Madrid, TSKA Moscova, FC Porto, AZ Alkmaar, Juventus, Glasgow Rangers

Urna 3: Olympiakos, Marseille, Dinamo Kiev, VfB Stuttgart, Fiorentina, Atletico Madrid, Bordeaux, Besiktas

Urna 4: VfL Wolfsburg, Standard Liege, Maccabi Haifa, FC Zurich, Rubin Kazan, Unirea Urziceni, Apoel Nicosia, Debrecen.

După cum văd eu lucrurile, cea mai grea variantă de grupă ar fi cu Barcelona, Bordeaux şi Wolfsburg, iar cea mai uşoară cu Sevilla, Besiktas şi Urziceni. Acum, amintindu-mi emoţiile de anul trecut, mi-ar plăcea o grupă echilibrată, ceva gen Manchester United, Dinamo Kiev şi Urziceni. Românii mai ales pentru că aş avea ocazia să-i văd pe „nerazzurri” live.

By Ionut Tataru with 12 comentarii

12 comentarii:

  • C'e'solo l'Inter says:

    Sa fie cu norok tragerea....

    Pai grupa GREA: (oricare din astea patru: Barcelona(castigatoarea C.League), Liverpool(mereu a fost buna in liga), Chelsea(cred ca o sa castige campionatul din anglia), Manchester United(e Manchester)----- (oricare din astea trei: Marseille si Bordeaux (eu le vad la acelasi nivel,jucatori buni, tineri,echipe bine structurate) Atletico Madrid(cred ca o sa faca ceva surprize anul asta in liga)------ VfL Wolfsburg(o echipa mult mai buna decat multe altele din grupa a III-a valorica si chiar a II-a daca ne uitam la TSKA Moscova si AZ Alkmaar)....cuncluzie: Liverpool - Inter - Atletico Madrid - VfL Wolfsburg.

    Grupa USOARA: Sevilla, Besiktas, Debrecen( e mult mai slaba decat Urziceni)

    Grupa pe care o VREAU: as vrea o echipa din anglia... nu de altceva dar trebuie sa jucam mai mult cu echipele premier league ca sa ne familiarizam...pt ca trebuie sa recunoastem cam fac legea in liga...deci as vrea Liverpool- nu prea e in forma, trebuie sa ne luam si o revansa. apoi VfB Stuttgart- nu e cine stie ce echipa. si.... clar URZICENI- de cand astept momentul sa vina in Romania... in ultimi ani de fiecare data cand se incheia tragerea la sort... era ceva dezamagit ca Interul nu ajunge si pe la noi.... cine stie ...poate anul asta ....

    Forza INTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • rzastavros says:

    stau de 15 minute ..si tot ma uit la echipele astea,dar n-am idee,pe OM eventual, avem o revansa de luat, Coppa UEFA,2oo3-o4 nu stiu, oricum era inca Drogba pe acolo...

    am zis primul lucru ce mi`o venit in cap

  • chubalito says:

    Mamaaa ce emotii am! Nu stiu cum o sa dorm! Apropo ma...se vede ca suntem romani. Sa fie grupa cat mai usoara...sa prindem si un Urziceni! Pfff De ce? Daca suntem cojones sa picam cu Chelsea, Dinamo Kiev si wolfsburg. Si cu familiarizatu cu echipele englezesti? Cum sa iti doresti asa ceva? Eu imi doresc asta ca sa imi demonstreze ca avem echipa. M-am familiarizat destul si cu Liverpool si cu Arsenal in anii trecuti

  • Ionut says:

    Bah Adi, tu ai citit ce am scris eu? Ca dupa ce am patit anul trecut nu mai vreau grupa usoara? Iar Urziceniul il vrem doar pt ca vom avea ocazia sa-i vedem pe baieti in Romania :D Dar na, tu mereu tre' sa comentezi :P

    Cat despre Sneijder, frate, am zis: Pana nu e oficial nu mai scriu nimic. Sau chiar pana nu il vad pe teren la primul meci :))))))

  • C'e'solo l'Inter says:

    @chubalito - cand am folosit termenul "familiarizam" m am gandit la faptul ca trebuie sa ne obisnuim cu modul de joc al englezilor, e adevarat ca fiecare echipa in parte are caracteristicile ei proprii de joc, dar trebuie sa recunoastem ca jocul englezilor se diferentiaza de celelalte stiluri de joc, ale echipelor din alte tari.... de exemplu...daca intalnim Liverpool in grupe si sa zicem ca pierdem ambele jocuri (sper sa nu se intample) si ne calificam mai departe(sigur o sa se intample, TREBUIE), si in fazele eliminatorii intalnim o alta echipa din Anglia, poate chiar Liverpool, o sa stim mult mai bine cum sa abordam jocul.... pe de alta parte, daca e sa intalnim o echipa din premier league, trebuie sa o invigem...pentru a demonstra ca intr adevar putem sa castigam Champions League.

  • edinho says:

    grupa grea : Chelsea - Atletico Madrid - Wolfsburg
    grupa usoara : Sevillia - Olympiakos - Debrecen
    grupa care o vreau eu si am sa spun in paranteze si de ce :
    Barcelona ( vreau un duel inter vs ibrahimovici in primul rand, plus ca nu mai intalnesti barcelona decat in finala in cazul in care iesim la brat din grupa)
    Besiktas (orice comentator de fotbal cand pomeneste de atmosfera pe stadion zice si de besiktas , ar fi interesant parerea mea )
    Urziceni ( ar fi frumos ca interul sa vina si prin romania ....chiar daca nu pot veni la meci .....ma bucur pt voi :P)

  • edinho says:

    si as mai avea totusi o opinie :
    oare cum ar fi o grupa sevillia - tska - kiev - urziceni
    glumesc .....dar as fi curios daca sar califica urziceniul

  • INTER says:

    Urziceniul pentru noi mai baieti. (numai sa nu deplaseze Inter-ul echipa a 2-a. Printr-o minune sa si nimerim cu Unirea si sa fie si primul meci. Asa da.)

    Hai ca se poate! :))

  • chubalito says:

    Pffff... Ionut ii raspuneam lui C'e Solo l'Inter. Si nu te supara ca am fost asa nervos, dar incep sa ma satur. Cum ne prind aia cum ne usuca. Chiar crezi ca trecem de liverpool? Au facut instructie cu noi anul trecut. Oare ce se schimba acum? Numai uita-te la ce mijlocasi avem. Avem lot mai slab ca anul trecut. Zanetti si Santon pe stanga pt tot sezonul? Sa fim seriosi. L-a facut avion un neica nimeni pe Zanetti in prima etapa

  • Ionut says:

    Lasa mah Adi ca tu niciodata nu esti multumit :) Daca aveam lotul Realului, tot gaseai tu ceva nasol. Eu nu ma supar si nu cred ca se supara nimeni. Tocmai de aia tu o sa te bucuri mai tare ca noi la victorii, ca ai sperante mai mici :)))))

Leave a Reply