follow

Julio Cesar: Învingem Milanul! Vreau Barcelona în Ligă!



Julio Cesar priveşte cu încredere spre meciul de sâmbătă şi spre înfruntările din Liga Campionilor. Iată ce a declarat portarul „nerazzurrilor” despre:

...derbyul cu Milan: „Este un meci care vine un pic prea devreme, dar este mereu plăcut să evoluezi contra Milanului. Trebuie să intrăm în teren concentraţi şi să jucăm bine. Partida de sâmbătă va fi diferită faţă de amicalele cu «rossomerri» din pre-sezon. Oricum, Inter este echipa mai puternică, o dovedesc rezultatele din ultimii ani

...pronosticul lui Kaka (2-1 pentru Milan, goluri Pato şi Nesta): „E părerea lui, dar eu sper să se repete istoria din ultimul derby

...felul în care va fi blocat Pato: „Trebuie să ne apărăm compact şi să nu lăsăm deloc spaţii, pentru că Milan are atacnţi rapizi şi poate deveni periculoasă. Cred că după şedinţa tehnică pe care o vom avea cu antrenorul vom şti foarte bine la ce să ne aşteptăm şi ce trebuie să facem

...schimbările din apărarea Interului: „M-am înţeles mereu bine cu fundaşii, indiferent care a fost numele lor. Să nu uităm că anul trecut am schimbat destul de des perechea din centrul apărării, dar tot am avut cea mai bună defensivă din campionat. Acum, după venirea lui Lucio, am devenit şi mai puternici în această zonă

...faptul că este considerat cel mai bun portar din lume: „În Serie A sunt mulţi portari foarte valoroşi şi îmi place că se vorbeşte despre mine că aş fi cel mai bun din lume, dar asta are mai puţină importanţă. Rolul nostru este straniu, întotdeauna toţi ochii sunt aţintiţi pe noi. Dacă faci o greşeală, plăteşti imediat, pentru că adversarul înscrie

...adversarii pe care îi doreşte în CL: „Aş vrea să întâlnim Barcelona. Nu am jucat niciodată contra lor şi mi-ar plăcea să-l revăd pe Ibra. Pentru a fi campionii Europei trebuie să învingem orice adversar”.

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply