follow

Lorenzi, Berti, Stankovic şi Derby della Madonnina



O declaraţie de-a lui Moratti m-a făcut să scriu postul ăsta. „Benito Lorenzi este un clasic al derbyului. Un adevărat campion, capabil să facă orice într-un astfel de meci. Mai recent, l-am avut pe Nicola Berti. Trăia duelul cu Milan la intensitate maximă. Îmi amintesc că venea la mine şi-mi spunea: «Presidente, mâine e derbyul. Te rog, vorbeşte cu echipa, fă-i să înţeleagă despre ce este vorba». Acum, Dejan Stankovic este un exemplu de jucător care simte intens acest meci. Sper să se descurce bine şi de această dată”.

Eu unul deja mi-l imaginez pe Berti ducându-se la Moratti, aşa cu o faţă disperată, spunându-i: „Băi nene, mâine avem meci cu ăia. Vorbeşte tu cu ăştia, ca parcă habar n-au despre ce e vorba”. Iar dovada că Berti era omul potrivit pentru Derby della Madonnina o reprezintă golurile, de cele mai multe ori decisive, înscrise contra „rossonerrilor”.



Cât despre Deki, cred că e suficient să spun că Milan este echipa împotriva căreia a marcat cele mai multe goluri de când joacă în Serie A. Unele, adevărate opere de artă.



By Ionut Tataru with 1 comentarii

1 comentarii:

Leave a Reply