follow

Milan - INTER 0-4. CHE DERBY?! MILANO SIAMO NOI



După un astfel de meci nu ştii ce să spui mai întâi. Mie personal îmi vine să urlu. A fost o seară superbă. Pentru că am deschis scorul după o fază ruptă parcă din FIFA sau Pro Evolution...



...pentru că Eto'o a fugit ca un atlet, iar Milito a tras incredibil pentru 2-0...



...pentru că la golul trei le-am arătat din nou cum se face...



...pentru că Deki a marcat din nou cum ştie el să o facă în meciurile cu Milan.

.

Pentru toate astea, GRAZIE RAGAZZI!!!

By Ionut Tataru with 5 comentarii

5 comentarii:

  • INTER says:

    FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

  • C'e'solo l'Inter says:

    mama mia!!!!!.... abia astept declaratii, nebunii, cronici..... o seara de VIS.... o seara INTER superba....

    CORECT: Milano Siamo NOI.... FORZA INTER

    C'e'solo l'Inter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • seby says:

    de vis ba baeti, bravos

    au facut meci mare toti, s-au incalzit ei oleaca mai greu insa au jucat impecabil (poate mai putin Lucio) ... sa vina Barca

    sa moara ciprian ce achizitie am facut cu Sneijder

  • rzastavros says:

    Extraordinar ! Aveam nevoie toti de asa un meci, ma refer la noi tifosi.Felicitari Inter! Mou tot asa ! totu`i frumos.

    dar nu vreau s fie nesimtitul serii, dar nu mi-au placut acei 10 minute in total, in care doar am tinut mingea,eu inteleg ca face parte din tactica propusa de Mou pt. meci si chestii,si ca baietii si-au facut treaba,la 4-0 ce sa mai...DAR mie personal nu`mi place! mai marcam inca 2 chiar daca jucam pentru spectacol, nu simple pase.

    Forza Inter! TiAmo !

  • Newsted says:

    Ma...felicitari Interului! Eu tin cu Milan. Nu sunt mare suporter al lor ( ca sunt doar suporter al Craiovei ) dar de cand ma stiu am avut o simpatie pentru ei. Acum nu pot sa nu felicit invingatorii. Cinste lor! Au fost cu mult peste Milan! Felicitari Inter!

Leave a Reply