follow

Milito: Avem o echipă bună şi suntem liniştiţi



Luis Suarez, una din legendele Interului, a pariat pe el în derbyul cu Milan. Milito rămâne însă cu capul pe umeri şi spune că va fi un meci fără o favorită certă, dar speră să debuteze cu dreptul în meciul debutului de sezon în Serie A. Iată ce a spus noul atacant al „nerazzurrilor” despre...

...derbyul cu Milan: „Este un început de sezon care ne motivează, este mereu plăcut să joci un derby. Sper că va fi un meci bun pentru mine şi pentru Inter. Confruntările cu Milan sunt întotdeauna speciale şi fiecare este diferită. Am dat deja piept cu ei în pre-sezon, dar a fost vorba doar de amicale. Cu siguranţă acum va fi altfel. Avem o echipă bună şi suntem liniştiţi. Nu ştiu cine este favorită, lucrurile astea sunt pentru voi, jurnaliştii

...meciul cu Bari: „Debuturile de sezon nu sunt niciodată uşoare, iar pentru noi cu atât mai mult, pentru că suntem câţiva care abia ne-am alăturat echipei. Trebuie să rămânem calmi. Din punctul meu de vedere, mai am de lucru pentru a-mi îmbunătăţi jocul şi pentru a da tot ce pot. Sunt fericit aici şi de echipa în care joc. E uşor de jucat cu Eto'o, dar avem nevoie de timp pentru a ne obişnui unul cu celălalt

...fostul şi actualul antrenor: „Sunt două persoane diferite, cu filosofii şi moduri de a gândi diferite. Dar au un lucru în comun: ambii sunt nişte învingători”.

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply