follow

Moratti: Răbdare Mourinho



Massimo Moratti nu s-a ferit de întrebările jurnaliştilor la doar o zi după debutul neconvingător din Serie A, contra lui Bari. Iată ce a spus Il Presidente despre...

...partida cu Bari: „Nu cred că am avut ghinion. Am fi putut să marcăm încă un gol, dar puteam şi să primim pe final, astfel că rezultatul e unul corect. Cred că ne-am grăbit puţin din dorinţa de a câştiga. Dacă am fi abordat meciul cu ceva mai multă răbdare poate am fi putut să construim mai mult, la fel cum am făcut-o în alte ocazii. Am mai remizat în prima etapă şi în anii trecuţi, aşa că poate a fost ceva intenţionat, pentru a înlătura ghinionul

...faptul că fanii îl cer insistent pe Cassano: „Suporterii vor un mijlocaş ofensiv. Fiecare are propriile gusturi, dar avem un antrenor care a construit o echipă în funcţie de modelul său. Va trebui să luăm un jucător care să se adapteze cât mai bine. Din cauza faptului că ieri am schimbat tactica de câteva ori, nu ştiu exact ce avem nevoie şi ce nu. Dacă avem nevoie de un trequartista, va trebui să fim atenţi să facem alegerea corectă, altfel riscăm să greşim din nou

...faptul că o parte a publicului l-a huiduit pe Quaresma: „El este mereu un pic huiduit, pentru că atunci când a venit anul trecut s-a aşteptat de la el să facă lucruri minunate chiar de la început. A avut un debut slab, dar şi-a revenit pe parcurs

...disputa dintre Mourinho şi Lippi: „Cred că reacţia lui Mourinho la declaraţiile date de antrenorul naţionalei a fost una normală. Din păcate, s-au implicat prea mulţi din afară. Nu cred că între cei doi este vreo problemă, pentru că se respectă reciproc din punct de vedere profesional

...derbyul de sâmbătă: „Va fi o partidă importantă din punct de vedere emoţional. Chiar dacă nu are un caracter decisiv, cu siguranţă va fi un meci frumos. Nu este corect ca cei implicaţi direct să dea pronosticuri. Mai ales noi”.

Booon!!! Mi se pare doar mie sau Moratti l-a cam înţepat pe Mourinho şi, totodată, încearcă să ne spună că ar fi bine să ne luăm gândul de la Cassano?

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply