follow

Mourinho: Avem calitate, nu şi automatisme

Incredibil de puţin a vorbit Mourinho în acest intersezon. Poate se păstrează pentru momentul în care va începe treaba serioasă. Astăzi a fost una din puţinele dăţi în care portughezul a acceptat să răspundă la câteva întrebări. A făcut-o pentru Inter Channel. Iată ce a spus tehnicianul „nerazzurrilor” despre...

...Trofeul TIM: „Din cauza meciurilor internaţionale din aceste zile mi-a fost imposibil să lucrez alături de întreaga echipă şi este sigur că mulţi nu vor evolua la Pescara. În ultima vreme, mulţi dintre jucători au fost în toată lumea, de la Moscova la Beijing, aşa că merită puţină odihnă. Nu pot veni azi şi juca mâine. Va fi o şansă de a vedea la treabă câţiva tineri împotriva unor adversari importanţi, dar şi pe cei care au evoluat mai puţin sau deloc în Supercupă. Mă refer la Materazzi, Samuel, Vieira, Mancini sau Quaresma. Pentru ei şi pentru mine va fi o oportunitate foarte bună. Sper ca la ultimul amical înainte de începerea campionatului - duminică, contra naţionalei Bahrainului - să mă pot baza pe tot lotul

...ultimele meciuri ale Interului: „Întotdeauna analizez lucrurile în profunzime. De la meciul cu Milan din Boston, la a doua repriză în Monte Carlo şi până la disputa cu Lazio, echipa a arătat o structură de bază bine definită. Îmi place felul în care băieţii joacă şi gândesc, îmi place filosofia care defineşte grupul. Lucrăm din greu la ideea noastră de joc şi suntem satisfăcuţi, în ciuda dezamăgirii provocate de înfrângerea de la Beijing. Avem însă nevoie de timp, pentru că am văzut calitate, dar nu şi automatisme. Dar am avut trei meciuri la rând foarte bune, chiar dacă două au fost amicale, aşa că rezultatele vor veni cu siguranţă

...reacţiile de după Supercupă: „Nu am citit comentariile şi criticiile din zilele de după meciul cu Lazio. Sincer, nici n-am avut nevoie să fac asta. Ceea ce am văzut şi ceea ce am simţit a fost mult mai important. Normal că am fost frustraţi de rezultatul negativ, dar a rămas conştientizarea resurselor pe care le avem în perspectiva noului sezon”.

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply