follow

Unde ne vedem băieţii în noul sezon?



Haideţi să uităm puţin de nebunia din zilele astea (războiul declaraţiilor Mourinho-Lippi sau transferul lui Sneijder) şi să vedem cum facem să vedem meciurile „nerazzurrilor” în noul sezon. Cel mai simplu este pentru abonaţii BoomSport, care, mai ales datorită prezenţei lui Chivu în lotul Interului, vor avea ocazia să urmărească aproape toate meciurile campioanei Italiei din Serie A. Pentru cei care nu au acest abonament, două veşti bune. Prima: partidele vor putea fi văzute live pe net. Cel puţin aşa susţine Orlando, şeful diviziei de internet de la Mediapro. A doua vine dinspre nou înfiinţatul DigiSport, care a achiziţionat o parte din întâlnirile din campionatul italian. Din câte am înţeles, cele în care vor fi implicate echipele din jumătatea inferioară a clasamentului. Nu vă descurajaţi, chiar şi ele vor juca împotriva Interului.

Acum, nu ştiu cât de avantajoase sunt ofertele astea, dar cred că e mai bine decât chinuiala cu streaming-ul pe net, eventual în chineză. În ultimă instanţă, mai există varianta să ne deplasăm prin tot felul de baruri sportive care au abonamente la posturile tv deţinătoare de drepturi. Sau la prieteni. Oricum, se pare că ne va fi mult mai uşor să urmărim meciurile Interului compartiv cu sezonul trecut.

UPDATE: Şi veştile bune continuă! Deocamdată este la nivel de zvon, dar se pare că Serie A va fi în exclusivitate pe DigiSport. Pe motiv de neplată a celor de la BoomSport.

By Ionut Tataru with 9 comentarii

9 comentarii:

  • seby says:

    sa-mi trag una!!! deci singurul motiv pt care mi-am pus nenorocirea de boom acum 2 ani s-a dus dracu?!? o fi greu sa reziliez? hmmmm

    digisport asta (sau astea) se prind prin cablu?

  • seby says:

    vad ca Boom transmite Seria A, cel putin in prima etapa iar uitandu-ma pe programul Digi Sport vad acolo Siena-Milan, care anterior aparea in grila Boom ... cam ciudat

  • Ionut says:

    Seby, sunt transmise DOAR pe net, din cate stiu eu. In programul Digi sunt trecute duminica si Interul si rube. LIVE. Acum, ramane sa asteptam sa vedem cum stam exact :P

  • Ionut says:

    Tocmai am vb cu un prieten abonat Boom, care mi-a confirmat ca bologna-fiorentina e transmis de ei. Nu stiu ce sa zic, poate si-au impartit meciurile. Oricum, streamingul de pe boomsport.ro e jalnic, ca o completare asa :P

  • seby says:

    poi si io's abonat boom si stau ca pe ace pt maine, dar mai ales pentru saptamana viitoare

  • C'e'solo l'Inter says:

    DA.... meciurile sunt impartite.... la fel cum sunt cele din Anglia dintre DigiSport si Eurosport2 si cele din Germania dintre aceleasi posturi....
    Acum nu mi mai aduc aminte sigur, dar parca pe gsp am citit cum ca DigiSport ar urma sa transmita meciurile din Seria A doar echipelor clasate de la locul 10 in jos....parca...

  • Ionut says:

    Pai nu cred ca mai e valabila treaba aia. Astia de la Digi au tot zis in timpul meciului siena-bbilan ca sapt viitoare vor transmite Derby-ul. :D Iar Ivanovici a anuntat ca Inter va fi cu Bari tot pe Digi. Ce am reusit eu sa inteleg este ca macar o parte dintre meciuri le avem asigurate :P Cu restul vedem noi cum ne descurcam :)))))))))

Leave a Reply