follow

VISUL DE VARĂ AL UNUI FAN INTERIST

Cred că cei care citesc blogul în mod regulat sunt deja familiarizaţi cu Edinho. Este băiatul din Iaşi, stabilit în State şi care a avut grijă să mă „aprovizioneze” cu imagini de la World Football Challenge (AICI şi AICI). Pentru ca totul să fie complet, acum mi-a trimis şi câteva impresii din turneul american, pe care a dorit să le împărtăşească cu toţi fanii „nerazzurrilor” din România. Sau, ma rog, cu toţi cei de aici. Nu o mai lungesc, vă las cu Edinho şi povestea sa.

«A fost un vis devenit realitate

Salut! Numele meu este Eduard Bursuc, dar prietenii îmi spun Edinho datorită pasiunii mele pentru fotbal , adică pentru INTER MILANO. Aş vrea să vă împărtăşesc, în câteva cuvinte, experienţa de neuitat pe care am trăit-o vara aceasta.

Acum câteva luni, verificând ultimele ştiri de pe blogul lui Ionut, am aflat vestea cea mare: Inter, în turneu în USA. Îmi aduc aminte de parcă s-ar fi întâmplat ieri, veneam după o zi în care imi mersese foarte prost. Nimic pe lumea asta nu mă putea face mai fericit decât să ştiu că am ocazia pentu prima dată în viaţă să îmi vad favoriţii.

Şi a venit şi ziua de 18 iulie, ziua în care a început lunga călătorie Chicago - Los Angeles (condus până în San Francisco ) - New York (condus până în Boston). Nu am să uit niciodata prima zi în Los Angeles, pentru că, întâmplător sau nu, în timp ce admiram peisajele din Beverly Hills am dat nas în nas cu Cristi Chivu, care a acceptat să facă nişte fotografii cu mine, si am putut schimba câteva cuvinte cu el. De asemenea, am avut prilejul să dialoghez, mai puţin ce-i drept, cu Francesco Toldo şi Paolo Orlandoni.

19 iulie, Inter - Club America. Pentru mine, meciul începuse dis-de-dimineaţă, cu drumul de la Los Angeles la San Francisco, 600 km, un drum care mi s-a părut de o oră la dus si zece la întors. Odată ajuns la stadion, cu trei ore înainte de start, m-am aşezat în gura tunelului, poate-poate prind vreun autograf. Nu mă pot lăuda cu prea multe, dar Beppe Baresi a binevoit a îmi acorda râvnita semnătură. Suficient pentru speranţele mele.

21 iulie, Inter - Chelsea. La momentul respectiv înca nu era sigur, dar urma să fie ultimul meci în tricoul Interului pentru cel alintat „IL GENIO”. A fost cel mai aplaudat jucător de pe teren, de parcă întreg stadionul ştia că este partida de adio. A fost meciul cu cea mai mare asistenţă la care am participat vreodată, 81.242 de oameni, cu o atmosferă de vis creată pe stadionul „Rose Bowl”. Dacă jocul „nerazzurrilor” nu m-a încântat, în schimb atmosfera a fost superbă, la care adaug şi faptul că am văzut două steaguri ale României fluturând prin tribune. Eu nu mă pot lăuda că am făcut acelaşi lucru.

În fine, mai era un meci de jucat, „Derby della Madonnina”. Ce se putea mai frumos de atât? Ei bine, site-ul de unde mi-am procurat biletele (confidenţial), mi-a făcut un cadou foarte frumos: un VIP Pas la antrenamentele oficiale susţinute de Inter şi de AC Milan. Prezent la antrenament, am văzut câteva metode de pregătire neobişnuite, dar interesante în acelaşi timp, ale lui Mourinho, care m-au făcut să mă întreb: „Cu ce folos face asta? Probabil că el ştie mai bine”. Tot e bine că m-am ales cu autograful lui.

26 iulie, Inter - AC Milan. Aş fi vrut eu sa fie un meci oficial, dar a fost super palpitant şi aşa. Bucuria de la cele două goluri a fost nemaipomenită, mai ales că eram înconjurat numai de interişti. Ce să mai, a fost o trăire greu de exprimat în cuvinte. A fost un meci de vis, pentru mine cel puţin, mai ales că mi-a ieşit şi pronosticul de la începutul meciului. Ce m-a impresionat cel mai mult la această partidă a fost arena pe care s-a jucat, „Gillette Stadium”. Un stadion impresionant, cu o capacitate de 68.756, şi care este inconjurat de un imens mall, cu foarte multe restaurante şi baruri.

Per total, a fost o experienţă minunată, pe care nu o voi uita prea curând. Sper ca Inter să mai vină în acest fel de turnee şi în anii viitori. Pentru moment, mai am un singur dor: Liga Campionilor.»

By Ionut Tataru with 3 comentarii

3 comentarii:

  • rzastavros says:

    sincer ma bucur pentru tine,si eu imi doresc pana sa ajung in vacanta de pe lumea aialalta, sa prind un Internazionale FC - Ac Milan :X

  • Cristi_butt says:

    bv Un`q..chiar ma bucur pt tine..stiu ca esti un interist adevarat si meritai asha ceva..imi place cum ai povestit:D..ar trebuii sa te apuci si de scris romane..cartzi ceva:D:P

Leave a Reply