follow

Cu ei mergem să cucerim Europa



Ştiu, m-am trezit cam târziu cu postul ăsta, probabil cunoaşteţi cu toţii lista trimisă la UEFA pentru meciurile din Liga Campionilor, dar mă simt dator să bifez şi eu această ştire. Aşadar, Mancini şi Quaresma au fost confirmaţi, în timp ce Arnautovic a rămas pe dinafară, alimentând poate zvonurile cum că în iarnă va fi folosit ca monedă de schimb pentru Pandev. Fără să o mai lungesc prea mult, cei 30 de băieţi cu care Mourinho va încerca să aducă la Milano cel mai râvnit trofeu al echipelor de club sunt următorii:

LISTA A

Portari: Francesco Toldo, Julio Cesar, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Ivan Ramiro Cordoba, Javier Zanetti, Lucio, Maicon, Marco Materazzi, Walter Samuel, Cristian Chivu, Davide Santon

Mijlocaşi: Dejan Stankovic, Ricardo Quaresma, Thiago Motta, Wesley Sneijder, Sulley Muntari, Patrick Vieira, Esteban Cambiasso, Joel Chukwuma Obi, Amantino Mancini, Antonio Esposito

Atacanţi: Samuel Eto'o, David Suazo, Diego Milito, Mario Balotelli.

LISTA B

Vid Belec (portar), Rene Krhin (mijlocaş), Luca Caldirola (fundaş), Mattia Destro (atacant), Luca Tremolada (mijlocaş).

By Ionut Tataru with 1 comentarii

1 comentarii:

  • rzastavros says:

    eu nu ma gandeam ca Mourinho se va baza pe Suazo, mie personal imi place jucatorul, a facut istorie la Cagliari,credeam ca dupa Benfica, va fi "pasat" mai departe... ma rog,din punctul meu de vedere nu avem nevoie de Pandev,avem un atac Eto`o & Milito,DAR avem un Balotelli care trebe sa joace meci de meci,ii Inter`s Golden Boy !!! si daca ramanem fara 2 dintr-e atacanti, avem Suazo si 3-4 jucatori care au profil ofensiv,gen Mattia Destro,Quaresma,Mancini chiar si Sneijder ar face fata in caz de nevoie ca si Stankovic

    Forza Inter!

Leave a Reply