follow

Ce meci a văzut Zamparini?

Victoria împotriva Sampdoriei a demonstrat că Juventus ştie să joace un fotbal de calitate. Nu mi se pare că e cazul şi în ceea ce o priveşte pe Inter. Dezastrul pentru noi a început în momentul în care s-a dictat un penalty care nu s-ar fi acordat niciodată dacă noi am fi fost cei care îl reclamau. Toate golurile lor au venit accidental, faţă de ale noastre, rezultate în urma unor faze extraordinare

Maurizio Zamparini, preşedinte Palermo

Acum, eu stau şi mă întreb dacă noi am văzut acelaşi meci pe care l-a văzut şi oficialul sicilienilor. Nu de alta, dar în prima repriză Inter cred că a avut vreo zece ocazii de gol şi mă îndoiesc de faptul că toate ar fi rodul hazardului. Cam acelaşi lucru poate fi spus şi atunci când marchezi de cinci ori. Şi încă ceva. Cum dracu' se face că echipa aia care a arătat că ştie să joace fotbal a pierdut la Palermo?

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply