follow

CUTIUŢA CU AMINTIRI (XVII): RAPID - INTER 0-2 (CUPA UEFA 1993/94)

Drumul Interului spre a doua Cupă UEFA din palmaresul echipei, cea din sezonul 1993/94, a început cu o confruntare împotriva unei formaţii din România. Povestea meciului tur dintre „nerazzurri” şi Rapid am spus-o mai demult, acum am găsit pe YouTube, cât se poate de proaspăt, rezumatul partidei de la Bucureşti, cu tot cu un reportaj foarte bine făcut. Mi-a plăcut că am revăzut imagini dintr-o capitală în tranziţie (cum era la modă să spui pe vremea aceea), interviuri cu Berti, Bergomi sau Ruben Sosa, dar şi mai multe secvenţe de arhivă.

Legat de meciul propriu-zis, câştigat cu 2-0 de Inter, goluri Battistini şi Jonk, îmi amintesc faptul că n-am avut cu cine merge pe stadion (eram cam mic pentru a merge singur) şi eram foarte amuzat de curentul de opinie foarte optimist care susţinea că Rapid se poate califica după ce pierduse cu 3-1 la Milano.







Rapid - INTER 0-2 (Battistini 75, Jonk 82), 29 septembrie 1993, Stadionul Naţional

INTER: Zenga, Bergomi, Bianchi, Battistini, Tramezzani, Festa, Orlando (Dell'Anno 79), Jonk, Bergkamp, R. Sosa, Fontolan (Paganin 79)

Rapid: Toader, Stanciu, Cârstea, Iovan, Guzun, Bealcu, Andraşi (Harea 36), I. Chiriţă, Vameşu, Ţâră, Voinea.

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply