follow

INTER - Dinamo Kiev 2-2. De la extaz la agonie este doar un pas. Încă nu l-am făcut



Se pare că euforia de după meciul cu Genoa a fost mult prea mare. Altfel nu-mi explic debutul execrabil de partidă. Dacă este să remarc ceva după remiza asta (apropos, al 8-lea meci consecutiv fără victorie în Europa) ar fi puterea de a reveni de două ori după ce am fost conduşi, dacă din asta poate fi făcut un titlu de glorie pentru o echipă ca Inter. Din fericire, situaţia nu este chiar aşa de neagră, mai ales că şi Barcelona a făcut un mare pas greşit (parcă egalul cu Rubin capătă alte conotaţii acum, este?). Da, e adevărat, suntem pe ultimul loc, dar ştiţi care e paradoxul? Că suntem singurii din grupă fără înfrângere. Deci totul depinde în continuare de noi, nu trebuie să aşteptăm jocul rezultatelor.

Mourinho spunea înaintea partidei ca pasul din rai în iad se face în doar câteva momente. În 90 de minute, noi am făcut doar jumătate de pas. Important este ca de acum să facem cale întoarsă. Şi sunt convins că asta se va întâmpla.

Acum, vreau să mai iau puţin de comentarile voastre din timpul şi de la finalul meciului.

-Cum să te gândeşti că mai bine jucăm în Europa League decât în Liga Campionilor? Oare cel care a comentat chestia asta chiar e interist? E ca şi cum în cei 17 ani în care aşteptam un scudetto ne-am fi gândit că mai bine ajungeam în Serie B, ca să mai câştigăm şi noi un titlu. Nici în glumă n-aş spune aşa ceva.

-E adevărat, nu am avut parte de cel mai bun arbitraj, dar nici nu se poate spune că din această cauză nu am câştigat. Ştiu, nu a fost henţ la Cambiasso la faza golului de 0-1 şi nici offside atunci când Eto'o a scăpat singur în prima repriză. Plus o grămadă de faulturi fluierate aiurea sau lăsate nesancţionate. Dar tot arbitrul l-a oprit pe Suazo să rateze din doi metri?

-Înainte de a spune că Zanetti a fost imperial, uitaţi-vă din nou la faza primului gol. Lucio? Da, cel mai slab meci de când a venit la Inter. Un autogol de toată frumuseţea şi o chiflă de cascadorii râsului în repriza a doua. Dar tot brazilianul a pasat decisiv la golul lui Deki şi a avut un tackling salvator la o situaţie foarte periculoasă a ucrainienilor. Maicon destul de ok, dar departe de a fi cel mai bun de pe teren. Din punctul meu de vedere, Stankovic rămâne omul numărul 1 la acest moment, iar Sneijder, deşi nu a strălucit ca la Genova, şi-a făcut treaba bine.

Să nu mă înţelegeţi greşit. Sunt departe de a fi mulţumit. Ar fi şi culmea să simt asta. Dar cât timp mai sunt şanse, şi chiar mari, n-am de gând să mă pun pe criticat şi pe înjurat.

AVANTI RAGAZZI!

INTER - Dinamo Kiev 2-2 (, Stankovic 35, Samuel 47 / Mikhalik 5, Lucio autogol 40)



INTER: Julio Cesar - Maicon, Lucio, Samuel, Chivu - Zanetti, Cambiasso (Materazzi 86), Muntari (Suazo 46) - Stankovic (Vieira 86), Sneijder - Eto'o

Dinamo K.: Bogush - Eremenko, Khacheridi, Almeida, Magrao (Betao 71) - Mikhalik, Ninkovic (Gusev 69), Vukojevic, Yarmolenko - Shevchenko, Milevskiy (Kravets 90+3).

By Ionut Tataru with 5 comentarii

5 comentarii:

  • deki says:

    Meciul de la Kiev e capital pentru calificare....in caz ca luam bataie acolo sau egal..trebuie sa batem la Barca si acasa cu Kazan, iar eu zic ca e imposibil sa bati la Barca cand aia sunt cu cutitu la os ca si noi :))
    Sper sa isi revina Milito la kiev si sa o bage in atze...sper sa joace si Mario cum a fauct-o la genoa si prima repriza la Rubin kazan...sper ca deki sa ne mai scoata o data si sper ca eto'o sa fie si el fotbalist.

  • edinho says:

    corect ionutz,bine punctat vis-a-vis de europa cup , si cred ca comparatia care ai facuto cu serie b ar fi cea mai elocventa ......

    cat legat despre declaratia lui Mou ce sa zic , imi place mistoul lui de la conferintele de presa si cel mai mult apreciez replicile lui pt ca Mou foarte rar incepe vreun razboi al declaratiilor dar in schimb nu se lasa mai prejos ......dar sincer in momentul asta cand fanii is cu nervii in toate starile posibile mie unu mi se pare ca a cam exagerat,nui chiar replica potrivita ce o asteptam de la el ...

    sper sa castigam la kiev .....nush dar parca am emotii deja,as vrea meciul sa fie maine ca nu stiu cum vor fi saptamanile astea 2

  • rzastavros says:

    eu am zis faza cu Cupa Uefa,in ultimele 10-20 de minute a meciului,cand toti interistii se asteaptau sa atacam pe banda rulanta,sa controlam jocul si sa dam GOLURI!!! Am scris de nervi ce am scris,si IMI CER SCUZE TUTUROR !!! Am febra,am un net care-i de 128 kb/s (retea de cartier) aici in Cluj,m-am chinuit pe vre-o 20 de site-uri sa ma uit la meci,fara sa sacadeze si nu reuseam sa ma uit linistit la meci + ca Boom tv la care sunt abonat,a facut o prostie si acum abonat fiind trebe sa platesc si pt. Champions League,dupa ce au scos Serie A.
    Imi cer scuze inca odata,nici nu mi-as dorii asa ceva,dar eram cu nervii la pamant din motivele de mai sus.Sper ca ma intelegeti...

    Forza Inter!

  • edinho says:

    nu tre sa ceri scuze nimanui .....asai la nervi ....stai linistit ca batem tot pana la capat si jucam cu Unirea Urziceni in optimi :P

  • seby says:

    nu mi-a placut faptul ca adversarii, la fiecare actiune, reuseau sa faca deranj in aparare, ca Eto'o nu se implica cum o facea la Barca, ca Muntari ramane timorat, fara incredere, ca'l avem pe Suazo in lot, ca nu a intrat Santon in locul lui Chivu

    mi-a placut atitudinea, angajamentul la majoritatea, jocul lui Stankovic si Maicon pe atac

Leave a Reply