follow

Io Sto Con Inter

[...]În primul rând, haideţi să nu mai plângem atât de mult că Inter nu a mai câştigat Liga Campionilor de aproape 50 de ani. Şi aici intervin nişte cifre. Între 1965, anul ultimului triumf în Cupa Campionilor, şi 1998, anul în care s-a modificat sistemul celei mai importante competiţii europene, „nerazzurri” au evoluat în doar cinci sezoane în CCE. Iar rezultatele nu au fost chiar rele: două finale pierdute (1967 cu Celtic şi 1972 cu Ajax), două semifinale (1966 şi 1981, ambele pierdute în faţa Realului) şi o eliminare în primul tur în 1989, în faţa lui Malmo. Deci dacă chiar vrem să arătăm cu degetul spre insuccese, haideţi să o facem spre cele din 1998 încoace. Adică 11 ani. Puţin, dacă ne gândim că am tânjit după un scudetto vreme de 17 ani.[...]

[...]Nu puteţi accepta încă un sezon fără Liga Campionilor? Atunci faceţi galerie pentru Barcelona, Real Madrid sau Chelsea. S-ar putea să aveţi mai mult noroc. IO STO CON INTER![...]

Întregul articol AICI

By Ionut Tataru with 13 comentarii

13 comentarii:

  • seby says:

    ma seaca presiunea asta absolut aiurea, presiune care bine oricum nu face

    normal ca si eu Sto Con Inter, pp ca toti de p'aci

  • rzastavros says:

    [...]Nu puteţi accepta încă un sezon fără Liga Campionilor? Atunci faceţi galerie pentru Barcelona, Real Madrid sau Chelsea. S-ar putea să aveţi mai mult noroc. IO STO CON INTER![...]

    asta era dedicat mie,pentru ce am zis mai devreme ? (intreb si eu)
    Anyway...IO STO CON INTER

  • Anonim says:

    Da , e bun articolul si cum spune si seby probabil ca e mai bine daca s-ar pune mai putina presiune desi sunt asteptari mari de la aceasta echipa. Oricum cred ca urmatorul meci e decisiv. Trebuie neaparat sa batem la Kiev.

  • chubalito says:

    Ma sincer? Mie mi se rupe de mult de Ch League. Atata vreme cat n-o ia nimeni din Italia si noi luam campionatul. Vezi Ionut de ce nu eram incantat dupa 5-0?

  • rzastavros says:

    eu cred ca orice om,care intra pe acest blog,este interist,la bine la rau,in vacanta...intodeauna.Nu mai suntem copiii care nu stiu ce vb-esc,normal ca suntem Interisti,dar sa ma intelegeti si pe mine (ca din cauza mea a inceput treaba asta) fiecare om are limitele lui de nervozizm...asta nu inseamna ca maine ma dau cu Barcelona,Real,Verona si alti morti

    mi-am cerut scuzele,sper ca se accepta si daca nu,ma retrag frumos de pe acest blog si Forza Inter in continuare pentru toti si ma bucur ca v-am cunoscut in acest loc minunat

  • edinho says:

    man ...nu o lua asa drastic .....pe un blog ii normal sa fie pareri pro si contra si foarte bine ca mai sunt ci cele contra ...uite asa ionut a mai scris un articol :P ....

    Io Sto Con Inter!

  • deki says:

    rzastavros nu trebuie sa iti ceri scz in fatza nimanui..a fost o parere la nervi. Nu cred ca vrea cineva ca inter sa joace in uefa de pe siteul asta.

    Nu o sa luam CL anu asta...asta e de parca ar fi prima data ...mergem in uefa jucam acolo, nu o castigam nici pe aia, asta e....dar titlul sigur il luam :P

Leave a Reply