follow

Lotul pentru Catania, declaraţiile lui Mourinho şi puţină istorie



A făcut Mourinho în aşa fel încât s-a ales praful de postul meu de dimineaţă, în care am încercat schiţarea unei echipe probabile pentru mâine. Samuel va fi cel menajat, nu Lucio, Motta nu e convocat, iar Eto'o va fi în cele din urmă titular. Aşadar, Samuel, Motta, Milito şi Cambiasso au rămas în afara lotului, în timp ce Arnautovic se află la a doua convocare consecutivă la o partidă din serie A.

Lista celor 19 jucători convocaţi de Jose Mourinho:

Portari: Francesco Toldo, Julio Cesar, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Ivan Ramiro Cordoba, Javier Zanetti, Lucio, Maicon, Marco Materazzi, Cristian Chivu, Davide Santon

Mijlocaşi: Dejan Stankovic, Wesley Sneijder, Sulley Muntari, Patrick Vieira, Rene Krhin, Mancini

Atacanţi: Samuel Eto'o, Mario Balotelli, Marko Arnautovic.

-------------------------------------------------------

Este important să câştigăm. Suntem pe primul loc şi mai este încă mult până la finalul campionatului. Dar mereu este bine să te afli în această poziţie”, a spus Mourinho la conferinţa de presă care a prefaţat duelul cu sicilienii.

Celelalte declaraţii ale lui Jose, despre...

...meciul împotriva Cataniei: „Va fi la fel ca orice meci pe Meazza cu o astfel de echipă. Va fi dificil, iar noi jucăm după ce am fost concentraţi pe Liga campionilor. Mi-ar plăcea să ştiu cum va evolua Catania, pot spune doar că i-am studiat

...jucătorii neconvocaţi: „Prefer să-l odihnesc pe Walter pentru următoarele meciuri, iar ceilalţi trei sunt accidentaţi. Ăsta e fotbalul. Nu pot sta să plâng, trebuie să joc cu cei pe care îi am la dispoziţie. Speram să-l am apt pe Diego, dar doctorul mi-a spus că e mai bine să nu riscăm

...Eto'o: „Se simte mult mai bine. Nu este încă la capacitate maximă, dar mâine va evolua mai bine, după ce cu Dinamo Kiev a rămas în teren în nişte condiţii foarte dificile

...situaţia din Liga Campionilor: „Vom vorbi despre asta la momentul potrivit. Pot spune doar că, fără îndoială, grupa noastră este cea mai dificilă şi cea mai echilibrată. O grupă în care Inter este singura echipă fără victorie, dar şi fără înfrângere şi în care avem aceleaşi şanse de calificare ca şi adversarii noştri

...Balotelli: „Este inconstant, dar asta este nu doar problema lui, ci a unei generaţii întregi

...victoria lui Milan în faţa Realului: „Mă bucur pentru ei. A fost o victorie istorică, la fel cum înfrângerea cu Zurich a fost istorică

...posibila preluare a lui Liverpool: „E imposibil!”.

-------------------------------------------------------

Un remember din sezonul 1987/88. „Nerazzurri” învingeau Catania cu 4-1, goluri reuşite de Altobelli, o triplă, şi Passarella.

By Ionut Tataru with 1 comentarii

1 comentarii:

  • deki says:

    Ionut nu imi place cum te comporti in ultimul timp...la relatile tale cu Moratti si cu cei din conducere nu ar trebui sa faci asemenea greseli =)):))

Leave a Reply