follow

Lotul pentru meciul cu Palermo, declaraţiile lui Mourinho şi puţină istorie



Milito şi Motta revin printre convocaţi la meciul cu Palermo, în schimb lipseşte Sneijder. Practic, exceptându-l pe olandez, Mourinho îi are la dispoziţie pe toţi jucătorii din lot. Iată lista completă a celor păstraţi de portughez pentru duelul cu trupa lui Walter Zenga:

Portari: Francesco Toldo, Julio Cesar, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Ivan Ramiro Cordoba, Javier Zanetti, Lucio, Maicon, Walter Samuel, Cristian Chivu, Davide Santon

Mijlocaşi: Dejan Stankovic, Thiago Motta, Sulley Muntari, Patrick Vieira, Rene Krhin, Esteban Cambiasso, Mancini

Atacanţi: Samuel Eto'o, Diego Milito, Mario Balotelli.

-----------------------------------------------------

Este bun, gândeşte meciurile la fel ca mine şi îşi studiază adversarii fosrte bine. Este decizia clubului dacă va fi urmaşul meu, dar mi-ar plăcea să se întâmple asta. Suntem prieteni, probabil pentru că avem doi amici comuni şi se creează o empatie. Oricine este prieten unui prieten de-al meu devine automat prieten cu mine. La fel stau lucrurile şi în cazul duşmanilor. Asta este filosofia mea. De asemenea, Walter seamănă un pic cu mine. A fost peste tot în lume şi, mulţumită muncii sale, a arătat că este un tehnician valoros. Nu îl interesează imaginea sa şi îşi apără mereu jucătorii. Vom juca pe Meazza, care este casa lui. Când am fost în aceeaşi situaţie, eram şi mai motivat să reuşescu un meci bun. Cel mai important este să nu câştige mâine, pentru că altfel nu va deveni niciodată antrenorul Interului”. Aşa l-a caracterizat Mourinho pe fostul portar al „nerazzurrilor”, care se va afla la a doua vizită în Milano din postura de adversar, după ce în sezonul trecut a cedat cu 2-1 pe când pregătea pe Catania.

Celelalte declaraţii ale lui Mourinho. Despre...

...absenţa lui Sneijder: „Wesley este singurul jucător accidentat. restul sunt sănătoşi şi s-au antrenat normal. Este un lucru pozitiv ca 26 din cei 27 de fotbalişti să fie bine. Asta nu înseamnă că Sneijder nu este important pentru noi, dar el nu va fi disponibil mâine sau la Kiev. S-ar putea să revină abia împotriva Romei

...revenirile lui Milito şi Thiago Motta: „Sunt bine, s-au antrenat alături de echipă în această săptămână şi pot juca împotriva lui Palermo

...adversari: „Nu ştiu cum va juca Palermo. Ori vor avea o apărare formată din cinci oameni, ori cu sistemul pe care l-au folosit după accidentarea lui Balzaretti, ori vor prefera modulul 4-4-2, cum romb la mijloc. Suntem pregătiţi pentru oricare dintre situaţii. Este destul de greu pentru mine, dar la fel este şi pentru ei să înţeleagă cum va evolua Inter

...sistemul rotaţiei: „Un jucător de nivel înalt trebuie să fie pregătit fizic şi mental pentru a evolua de trei ori pe săptămână. Dar sunt şi alţii, care au nevoie de odihnă, iar eu ca antrenor trebuie să iau acest lucru în considerare. Tot ce pot spune este că, pentru mine, cel mai important meci este următorul. Vreau să câştig fiecare partidă, indiferent că vorbim de campionat sau de Liga Campionilor. Evident, nimeni nu poate face asta, dar nu-mi pot schimba mentalitatea

...jucătorii tineri: „Pentru tineri, dar şi pentru restul, contează angajamentul de la antrenamente. În aceste zile, toată lumea s-a pregătit bine. Chiar şi Balotelli

...subiectul Stankovic la Juventus: „Eu am venit la Milano pe 16 iulie. Primul jucător cu care am discutat a fost Stankovic. Din momentul în care mi-a spus că vrea să rămână aici, subiectul a fost închis

...Juventus-Sampdoria: „Nu am un rezultat preferat la acest meci. Nici nu-l voi urmări, mă voi uita la Livorno-Atalanta”.

-----------------------------------------------------

Ibrahimovic şi Vieira au marcat două supergoluri în victoria cu 2-1 din Sicilia în sezonul 2006/07. Pentru a da Cezarului ce-i al Cezarului, nici reuşita lui Amauri nu e de lepădat.

By Ionut Tataru with 9 comentarii

9 comentarii:

  • deki says:

    Bai frate Mou asta e mortal...ce declaratii...rad de unu singur pe aici :))

    Pe palermo presimt ca batem la limita...iar la kiev presimt un 3-0 4-0 :D

  • rzastavros says:

    wow, prima data cand vad asta :
    subiectul Stankovic la Juventus: „Eu am venit la Milano pe 16 iulie. Primul jucător cu care am discutat a fost Stankovic. Din momentul în care mi-a spus că vrea să rămână aici, subiectul a fost închis”

    de ce a asteptat 1 an de zile cu declaratia? sau am pierdut`o eu...

    Forza Inter (o sa fiu bine dispus maine seara,vad si eu meciul la TV ca tot omul,I`m going home!!!) Boom Suck`s! RDS/Digi Rulz!!!

    PS. d`ala mai off-topic. am inteles ca multi joaca Manager de pe aici,indiferent de FIFA Manager sau Football Manager,au aparut amandoua. Va doresc spor la Trofee,si sper ca Jimenez nu are Option to Buy la West Ham si in joc(uri)

  • deki says:

    Mamaaaaa astea au baut prigat inainte de meci cred :)))

    S-a faramat tabela =))...repriza ca asta rar am vazut crek am avut 10 ocazii.

    SupeeeeeeeeeerMARIOOOOOOOOOO BALOTEEEELIIIIIII FERRARIIIII :)))))))))))) ....hai cu setul dupa pauza! Toata lumea sa i-o dea lu Chivu sa dea si el un gol dreaq ptr echipa asta ca mai are putin si il ajunge pe zanetti la meciuri si nu a dat si el un gol =)))

  • bodyky says:

    ...pacat de accidentari...
    pe maicon nu-l iubesti daca tii cu alta echipa...dar nu are cum sa nu-ti placa putin ...dupa assist mi s-a parut ca ii povestea lu' mancini (care era pe banca), cum i-a rupt fasu aluia:D ..ca si cum ''asa se face''

Leave a Reply