follow

Lotul pentru meciul cu Bologna, declaraţiile lui Mourinho şi puţină istorie



După o pauză care, cel puţin pentru mine, a fost cam lungă, revenim la confruntările cu adevărat interesante, cele din Serie A şi Liga Campionilor. Prima staţie este Bologna, acolo unde „nerazzurri” vor înfrunta sâmbătă echipa care în sezonul trecut a dat vice-golgeterul campionatului italian, Marco Di Vaio. Pentru această confruntare, Jose Mourinho a convocat 22 de jucători, printre care nu se regăsesc Santon şi Sneijder, ambii accidentaţi.

Portari: Francesco Toldo, Julio Cesar, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Ivan Ramiro Cordoba, Lucio, Maicon, Marco Materazzi, Walter Samuel, Cristian Chivu

Mijlocaşi: Javier Zanetti, Dejan Stankovic, Ricardo Quaresma, Thiago Motta, Sulley Muntari, Patrick Vieira, Rene Krhin, Esteban Cambiasso, Mancini

Atacanţi: Samuel Eto'o, Diego Milito, Mario Balotelli, Marko Arnautovic.

---------------------------------------------------------------------------

Declaraţiile lui Mourinho despre...

...adversarul de sâmbătă: „O echipă bine structurată, care a câştigat ultimele două meciuri jucate acasă. Au jucători bun în atac, jucători care înscriu. Opţiunile lor se numesc Osvaldo, Adailton, Zalayeta, Di Vaio. De asemenea, au un antrenor nou, care, mai mereu în aceste circumstanţe, a crescut motivaţia grupului

...turnover: „Nu am să apelez la asta, nu este nevoie. Meciul din Ucraina era «meciul vieţii» pentru noi, deoarece în cazul în care am fi pierdut eram eliminaţi, iar dacă remizam aram aproape out. Partida cu Barcelona nu este una decisivă. Mai sunt două întâlniri în Liga Campionilor şi trebuie să obţinem 3 puncte din ele. De aceea deplasarea de la Bologna este diferită de cea de la Livorno

...absenţi: „I-am pierdut pe Sneijder şi pe Santon, dar este normal să se întâmple asta când avem mulţi jucători la echipele naţionale. Nu este o dramă şi trebuie să acceptăm consecinţa faptului că fotbaliştii călătoresc mult în jurul lumii. Ceilalţi sunt bine. Suazo încă nu a revenit pentru ca a avut de jucat un amical

...Khrin: „Vreau să-l felicit. Are ocazia de a juca la un Campionat Mondial la numai 18 ani

...meciul Franţa-Irlanda: „O să-mi păstrez opinia pentru mine. Pot doar să vă spun că l-am sunat pe Trapattoni după meci, pentru că suntem prieteni, dar mi-a fost greu să-i spun ceva în acel moment. Am schimbat doar trei-patru vorbe

...Balotelli şi Santon: „Ei sunt viitorul Interului, dar deocamdată nu sunt campioni. Pot deveni însă, au numai 18 ani”.

---------------------------------------------------------------------------

Eu personal îmi amintesc de multe meciuri cu Bologna şi recunosc că mi-a fost destul de greu să aleg rememberul. Sper să nu dezamăgesc pe nimeni cu rezumatul „setului” din sezonul 1988/89.

By Ionut Tataru with 1 comentarii

1 comentarii:

  • edinho says:

    un meci pe care noi l-am facut simplu , in opinia mea fara emotii , ocazii au fost , tratate cam superficial.... una peste alta 3 puncte meritate

    un plus pt militto nota 9 , daca o baga si la faza cu pasa lui etoo merita 10

    maicon cam superficial , mai bine zis slab , pana la cartonas .....acolo ce sa mai zic ......

    in rest mi-a placut , bravo baieti , Pazza Inter

Leave a Reply