follow

Lotul pentru meciul cu Fiorentina, declaraţiile lui Mourinho şi puţină istorie



Lipsă de idei sau dorinţa de a arăta unitatea echipei? Nu ştiu ce a stat la baza deciziei lui Mourinho, însă exceptându-i pe Sneijder, Obi, Santon (accidentaţi), Maicon (suspendat) şi Belec (trimis la Primavera), toţi jucătorii din lot au fost convocaţi pentru meciul cu Fiorentina de duminică după-amiază.

-------------------------------------------------------------------------

Dezamăgit? Nervos? Nu, gândul meu este doar la meciul de mâine. Mă comport la fel cum am făcut-o şi după victoria de la Kiev. Nu am fost un fenomen atunci, dar nu sunt şi cel descris în zilele de după înfrângerea cu Barcelona”. Şi cam atât despre eşecul din Liga Campionilor de la mijlocul acestei săptămâni din partea lui Mourinho. Care a trecut repede la celelalte probleme.

Meciul cu Fiorentina: „Vrem să câştigăm. Suntem pe primul loc, avem un avantaj de cinci puncte şi ne dorim să-l păstrăm şi după această etapă. Pentru a nu ne face griji în privinţa rezultatului pe care-l va obţine echipa de pe locul 2, trebuie să ne impunem împotriva unei formaţii care joacă bine, care are un antrenor bun şi jucători de calitate şi care, cu siguranţă, va veni la Milano fără presiune, deoarece eu îi văd ca o echipă care se bate pentru locul 3 sau 4. Nu ştiu dacă vor fi stimulaţi de victoria cu Lyon sau se vor gândi la rezultatele negative din confruntările cu Parma şi Napoli

Scandările rasiste ale suporterilor juventini: „Aşteptam o suspendare a stadionului, la fel cum mă aşteptam la o suspendare pentru două etape pentru Maicon. Sunt dezamăgit, deoarece nu mă voi putea baza două meciuri pe un jucător important, dar îmi place că Olimpico din Torino nu a fost suspendat. Acolo vreau să înfrunt pe Juventus. Dacă voi retrage echipa? E riscant ca un antrenor să facă aşa ceva. Putem pierde cu 3-0 la masa verde

Situaţia lui Sneijder: „Mă aşteptam să fie apt la meciul cu Barcelona, dar nu a reuşit să se refacă. Nici mâine nu va juca. Vom aştepta să vedem ce se întâmplă până sâmbăta viitoare

Randamentul lui Eto'o: „Sunt mulţumit de echipa mea. Este pe primul loc cu un avans de cinci puncte în campionat, iar în Liga Campionilor suntem pe locul doi într-o grupă foarte, foarte dificilă. Mai avem un meci pe teren propriu pentru a vedea dacă vom termina primii. Un antrenor nu poate fi decât mulţumit cu un astfel de grup. În 18 meciuri oficiale am jucat bine şi am înscris multe goluri. Eto'o joacă în această echipă, deci sunt mulţumit de el

Declaraţiile lui Zeman: „Nu este o persoană cu care să pot dialoga. Din droguri, doping şi corupţie înţeleg doar puţin”.

-------------------------------------------------------------------------

Etapa a 27-a din sezonul 1986/87. Inter a învins Fiorentina cu 1-0, gol Ciocci în minutul 72, la capătul unui meci în care cei doi portari au avut câteva intervenţii senzaţionale.

By Ionut Tataru with 1 comentarii

1 comentarii:

Leave a Reply