follow

NU A FOST OFFSIDE LA MILITO!!!

Ok, m-am obişnuit cu ideea. Inter nu este o echipă foarte iubită la GSP (deşi cunosc un interist adevărat acolo, pentru care am tot respectul). Se vede asta în modul în care sunt scrise articolele referitoare la „nerazzurri”. Singurul scut mi se pare, paradoxal, Chivu. Dacă nu ar fi românaşul nostru, cine ştie ce am citi despre trupa lui Mourinho.

Şi totuşi, de unde şi până unde aţi scos-o pe aia cu offside la Milito, la golul doi de la Kiev? Ia uitaţi mai jos.



Şi dacă tot scrieţi de Inter, încercaţi sa va informaţi mai bine. Da, Alibec a marcat un hattrick pentru Primavera. Foarte frumos din partea lui. Însă nu într-un meci cu Dilettanti, cum aţi scris voi, ci cu Pizzighettone. „Echipa” căreia credeţi că atacantul român i-a înscris trei goluri este de fapt cuvântul care desemnează o formaţie de amatori. Şi, în plus, Mourinho nu a fost la meci. Sau mă rog, dacă voi credeţi că „José Mourinho's assistant Daniele Bernazzani watched the senior youth team in action” înseamnă că Jose a urmărit partida, aveţi o problemă.

By Ionut Tataru with 3 comentarii

3 comentarii:

  • Anonim says:

    in general in romanica inter nu e o echipa iubita si ma distrez foarte tare cand vad amaratii cum se oftica pentru faptul ca inter castiga alt campionat din octombrie.

  • Razvla says:

    "Inter nu este o echipă foarte iubită la GSP (deşi cunosc un interist adevărat acolo, pentru care am tot respectul)."

    poti sa-i spui numele...nu e mare lucru..si suntem curiosi :)

Leave a Reply