follow

Vaduz - Inter 1-2. Arnautovic dă semne de viaţă



Pauza cauzată de meciurile internaţionale i-a oferit lui Mourinho ocazia să-i vadă la treabă pe jucătorii mai puţin folosiţi, dar şi pe câţiva tineri de la Primavera. Adversarul a fost unul modest, Vaduz, echipă din Liechtenstein, dar care evoluează în campionatul elveţian.

Cu o formulă inedită, în care şi-au făcut loc nume precum Donati, Carlsen sau Alibec, „nerazzurri” au învins cu 2-1, printr-o dublă semnată de Arnautovic, tânărul austriac dându-i un semnal serios lui Mourinho că poate reprezenta o soluţie pentru atacul campioanei Italiei.

Sunt fericit. Am jucat mult mai bine decât în celelalte două meciuri în care am evoluat. Am tras din greu încă din vară şi acum culeg roadele muncii mele”, a declarat la finalul meciului Arnautovic, în timp ce Mourinho a ţinut să remarce seriozitatea arătată în teren de elevii săi: „M-am bazat pe jucătorii care nu au plecat la echipele naţionale, odihnindu-i numai pe Zanetti, Milito şi Stankovic, care este accidentat. Am avut şansa să-mi păstrez băieţii în formă. Toţi sunt profesionişti şi au luat meciul în serios. Nu a fost un test doar pentru Arnautovic şi Quaresma, toţi şi-au păstrat seriozitatea. Materazzi a fost din nou un exemplu, pe care l-a urmat întreaga echipă. Adversarul a fost foarte bine organizat şi are un antrenor bun. Ne-au pus probleme serioase”.

Vaduz - Inter 1-2 (Bader 28 / Arnautovic 16, 63)

Vaduz: Rosamina - Bellon, Stuckmann, Noll (Steil 82), Stegmayer (Kempe 72) - Colocci (Rebronja 60), Franjic, Bader, Cerrone - Proschwitz (Petrick 84), Koitka (Selke 85)

Inter: Toldo (Orlandoni 46) - Donati, Cordoba, Materazzi, Samuel (Obi 46, Biraghi 71) - Quaresma (Fortunato 84), Vieira, Motta (Carlsen 72), Mancini (Rigione 85) - Arnautovic, Alibec (Beretta 84).

P.S. Deocamdată nu am reuşit să găsesc video cu rezumatul meciului, în schimb am dat peste nişte secvenţe filmate din tribună. Mai bine decât nimic.



By Ionut Tataru with 4 comentarii

4 comentarii:

  • Anonim says:

    ooo! am crezut ca sunt golurile,nu am apucat sa citesc si articolul.
    oricum sper sa-l vedem pe arnautovici si in niste meciuri oficiale ca acum se redeschide perioada de mercato si el nu a apucat sa joace deloc,sa vedem daca merita pastrat sau nu..

  • INTER says:

    Unde vede primul "Anonim" golurile? :D

    Ionut zi-le oamenilor ca ai fost in Liechtenstein si ca nu vrei sa postezi golurile, macar sa stie si ei adevarul.

Leave a Reply