follow

Lotul pentru meciul cu Juventus, declaraţiile lui Mourinho şi... ceva ciudat



20 de jucători au fost convocaţi pentru meciul cu Juventus de sâmbătă seara. Printre ei nu se regăseşte şi Maicon, recursul în privinţa fundaşului brazilian fiind respins. Lipsesc de asemenea Sneijder şi Quaresma, ambii accidentaţi.

Portari: Francesco Toldo, Julio Cesar, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Ivan Ramiro Cordoba, Javier Zanetti, Lucio, Marco Materazzi, Walter Samuel, Cristian Chivu

Mijlocaşi: Dejan Stankovic, Thiago Motta, Sulley Muntari, Patrick Vieira, Rene Krhin, Esteban Cambiasso, Mancini

Atacanţi: Samuel Eto'o, David Suazo, Diego Milito, Mario Balotelli.

-----------------------------------------------------------------------

Ce înseamnă un Juventus-Inter? Anul trecut am realizat că este un meci important, dar cred că Inter are un antrenor în afara unor astfel de emoţii este un lucru folositor pentru echipă. Nu văd niciun motiv ca partida de mâine seară să nu fie nimic mai mult decât un meci de fotbal. Nu sunt italian, nu am crescut cu această rivalitate. Evident că este un eveniment, face parte din istoria fotbalului italian, dar pentru mine nu este vorba decât despre a cuceri trei puncte”. Aţi prins ideea, da? Mourinho nu este foarte impresionat de rivalitatea dintre Inter şi Juventus. Sau, cum spunea Matrix, e la fel ca un meci cu Livorno. Iată şi restul declaraţiilor lui Jose.

Adversarul: „Vom întâlni o echipă furioasă, cu mare experienţă, cu jucători care au trecut prin multe momente dificile şi din aceste motive nu cred că rivalii noştri vor juca sub presiune. Un campionat nu este niciodată încheiat decât la final, dar ştim că vom veni din această deplasare tot din poziţia de lideri, fără ca asta să însemne că motivaţia noastră scade

Formula de start: „Deja ştiţi cu toţii felul în care va juca Inter. Totul este deschis aici, vă uitaţi şi ştiţi echipa care va fi în teren mâine. Singurul lucr pe care nu îl ştiţi este ceea ce le-am spus jucătorilor mei

Absenţa lui Sneijder: „Nu mă interesează să ştiu dacă va fi apt pentru meciul cu Rubin din Liga Campionilor. În acest moment mă gândesc doar la jucătorii care pot înfrunta pe Juventus

Jucătorul preferat de la Juventus: „Nimeni. Dacă mă întrebaţi poimâine, vă voi spune. Astăzi, nu

-----------------------------------------------------------------------

De obicei, aici era câte un remember. Dar pentru că am făcut deja aşa ceva în fiecare zi a acestei săptămâni, acum vă propun altceva. O ştire. Rosario Coppola, un fost tuşier din Serie A, a ieşit cu o declaraţie în care susţine că Inter ar fi făcut presiuni asupra unei comisii de disciplină pentru a trece cu vederea un incident dintr-un meci cu Venezia în care a fost implicat Cordoba. „ Mazzei (responsabilul cu delegarea asistenţilor) m-a sunat. Exista un apel al clubului Inter pentru micşorarea suspendãrii lui Cordoba. Trebuia să spun că nu a fost vorba chiar de o lovitură, ci de o busculadă. Însă nu mi-am schimbat mãrturia şi, începând de atunci, nu am mai arbitrat niciodată în Serie A”, a spus Coppola. Acum, mi se pare doar mie ciudat faptul că „dezvăluirea” asta a apărut înaintea meciului Juventus-Inter?

Apropos, pentru statistică, trebuie spus că numitul Cordoba a fost suspendat două etape în urma eliminării din meciul din etapa a 3-a a sezonului 2001/02. Lucru care se poate verifica foarte uşor în arhiva de pe site-ul oficial al „nerazzurrilor”.

By Ionut Tataru with 2 comentarii

2 comentarii:

  • deki says:

    Daca batem maine seara...pot sa ne aduca deja trofeul.
    Nush de ce presimt ca pentru marele Ciro acesta e ultimul meci din campionat..si penultimul pe banca juventusului..dupa INTER si bayern, Ciro va fi OUT! la fel ca si juve din camp si CL.

  • edinho says:

    bv deki , mi-ai furat vorbele , si eu cred accelasi lucru Ciro va fi out miercuri ......cat despre tusierul respectiv ce sa zic , se incearca poate echilibrarea campionatului , mie personal imi e frica de un arbitraj pro Juve din partea federatiei ca sa nu se rupa campionatul , dar ma rog e o parere personala

Leave a Reply