follow

AM EVITAT BALAURII, DAR NE-AM ALES CU FIARA RĂNITĂ. INTER - BAYERN ÎN OPTIMI

05943927 date 22 05 2010 Copyright imago Martin Demichelis of Bavaria Munich and Mark van Bommel of Bavaria Munich dejection AS The Inter Milan supporters Wave their FLAGS behind Them UEFA Champions League Final Internazionale v Bavaria Munich 22nd May 2010 PUBLICATIONxNOTxINxUK Football men Champions League EC 1 2009 2010 Madrid Final Loser disappointed Vdig 2010 horizontal Highlight premiumd.

Dacă ne gândim că am fi putut juca cu Barcelona, Real Madrid, Manchester United sau Chelsea, putem spune că am picat bine. Când ne amintim însă că existau şi variantele Shakhtar sau Schalke 04, ne dăm seama că lucrurile nu sunt chiar roz. Inter va întâlni pe Bayern Munchen în optimile de finală ale Ligii Campionilor, o reeditare a ultimului act din sezonul trecut. Indiferent de cât vor încerca alţii să ne convingă de altceva, este derbyul acestei faze a competiţiei.

Lucrurile stau însă diferit de această dată. Ambele echipe sunt departe de forma arătată în stagiunea precedentă şi, cel mai probabil, au puţine şanse de a-şi continua hegemonia pe plan intern. În aceste condiţii, Liga Campionilor devine terenul propice pentru împăcarea cu fanii. Tragerea la sorţi a decis însă ca numai una dintre finalistele ediţiei trecute să meargă mai departe şi de această dată se anunţă un duel mult mai echilibrat. Plus că munchenezii au cu siguranţă o dorinţă uriaşă de revanşă. Cu alte cuvinte, am scăpat de balaurii cu multe capete, dar ne-am ales cu o fiară rănită.

PROGRAMUL COMPLET AL OPTIMILOR DE FINALĂ

AS Roma- Shakhtar Donetsk
AC Milan - Tottenham
Valencia - Schalke 04
Inter - Bayern Munchen
O. Lyon - Real Madrid
Arsenal - FC Barcelona
O. Marseille - Man. United
FC Copenhaga - Chelsea

By Ionut Tataru with 13 comentarii

13 comentarii:

  • Mishu says:

    Forza inter!!! Vom fi prima echipa care castiga 2 ani la rand Liga in formatul acesta nou.Chiar cred in chestia asta:)

  • Cătălin says:

    Cred că e prea mult spus că ambele echipe sunt ”departe” de forma din sezonul trecut.Mă abţin momentan să comentez situaţia voastră, dar - în ceea ce ne priveşte - nu cred că este o atât de mare diferenţă faţă de stagiunea precedentă. În campionat am avut ghinionul să absenteze în aceeaşi perioadă mai mulţi jucători de bază şi să existe o formaţie (BVB)cu un parcurs mult mai bun decât ce reuşise Leverkusen în toamna lui 2009. În plus, şi în 2009-2010 ”am explodat” abia în partea a doua a sezonului (după 4:1 la Torino, mai exact).

  • Geo says:

    sunt periculosi acasa,in deplasare joaca slab...
    daca invingem fara gol primit,avem sanse mari de calificare...chiar si un 0-0 e bun...
    am spus mai demult,tre sa ne axam pe c.l. in conditiile actuale,si se pare ca pana la urma asa va fi ;)...
    stie careva cu cine jucam daca trecem de astia?....
    forzza ragazzi!!!

Leave a Reply