follow

A ÎNCEPUT OFICIAL ERA LEONARDO: NU EXISTĂ O PROVOCARE MAI MARE

Image and video hosting by TinyPic

Pentru prima oară de când conduce clubul, Massimo Moratti a prezentat personal noul antrenor. „Leonardo m-a obligat să fiu astăzi aici. Nimeni nu mi-a mai cerut-o până acum”, a dezvăluit Il Presidente motivul acestei premiere, apoi a continuat: „Sunt foarte fericit pentru alegerea pe care am făcut-o, una născută din respectul pe care îl am faţă de acest om. Nu vom pune presiune pe el şi îi urez toate cele bune”. Apoi, bossul nerazzurrilor s-a aşezat alături de fiul său şi l-a lăsat în lumina reflectoarelor pe cel în mâinile căruia a pus soarta campioanei mondiale la nivel de club.

Este o situaţie fascinantă pentru mine. Sunt în Milano de 13 ani, cunosc multă lume aici, dar, ca să fiu sincer, sunt foarte emoţionat, pentru că este o zi specială. Nu eram în căutarea unei slujbe, ci a unei provocări. Iar în acest moment nu cred că există una mai mare”, şi-a început Leonardo discursul de antrenor al Interului. Relaţia specială cu Moratti este principalul motiv pentru care fostul tehnician al Milanului a ajuns pe banca nerazzurrilor: „Noi doi glumeam în urmă cu zece ani despre venirea mea la Inter. Ideea a evoluat în timp, dar niciodată nu credeam că se va întâmpla. Raportul meu cu Moratti este bazat pe prietenie şi pe respect, dar asta nu va schimba ierarhia: antrenorul este antrenor, preşedintele este preşedinte”.

Invariabil, trecutul lui Leonardo în rossonero a fost unul dintre topicurile conferinţei de presă de la Appiano. La fel de elegant cum scăpa odată de adversarii direcţi, noul tehnician al Interului a ieşit şi din capcana jurnaliştilor: „Am încercat mereu să fiu independent, cu propria mea identitate. Este adevărat că am multe lucruri în comun cu Milan şi voi fi întotdeauna recunoscător clubului unde am fost jucător, conducător şi antrenor. Nu am niciun regret. Nu puteam refuza o astfel de provocare. Cei care mă numesc trădător se lasă pradă emoţiilor. Dar le respect părerea oricum”.

Leonardo soseşte la Inter într-un moment în care clasamentul din Serie A nu arată deloc bine pentru nerazzurri. Dar brazilianul nu pare deloc descurajat: „Eu vin aici în cel mai important an din istoria clubului, ceea ce este incredibil. Sunt foarte determinat şi am mult entuziasm. Cred că găsesc o echipă deja creată, cu propria identitate, cu jucători care ştiu ce au de făcut. Eu nu trebuie să inventez nimic, ci doar să-i fac pe jucători să dea tot ce au mai bun. Încă mai cred în titlu, sezonul este lung. Milan este pe primul loc şi pare a avea cele mai mari şanse de a câştiga la final, dar important este să ne concentrăm asupra jocului nostru. Succesul de la Mondialul cluburilor poate reprezenta un imbold pentru această echipă şi a încununat un 2010 unic”.

Image and video hosting by TinyPic

De la Madrid, Jose Mourinho l-a „binecuvântat” pe Leonardo în momentul în care a aflat despre decizia lui Moratti de a-l numi antrenor al Interului. Brazilianul nu a rămas dator şi l-a complimentat pe cel care l-a învins clar de două ori în sezonul trecut: „S-a purtat extraordinar cu mine. L-am sunat înainte, pentru că nu poţi veni la Inter fără să vorbeşti cu el. Jose este peste tot şi asta nu mă surprinde, aşa şi trebuie să fie. Sunt foarte fericit pentru cuvintele pe care le-a spus despre mine. Este un adevărat campion. Dincolo de conferinţele sale de presă, de glumele şi de remarcele sale, există foarte multă muncă. Şi-a dedicat viaţa fotbalului, iar munca sa încă se vede aici la Inter. Dar eu nu sunt Jose Mourinho. Eu nu am decât un an ca antrenor, în care am făcut mii de greşeli şi câteva lucruri bune. Astăzi începe cea de-a doua aventură pentru mine”.

Subiectul mercato nu putea rămâne în afara discuţiei. După anunţul numirii oficiale a lui Leonardo s-au intensificat vocile privind o eventuală trecerea a lui Kaka la Inter. Dar noul tehnician al nerazzurrilor nu crede în posibilitatea unei astfel de tranzacţii: „Cunoscându-l pe Kaka nu cred că va pleca de la Real Madrid fără a avea succes. Acum nu este momentul să discutăm despre asta. Deocamdată, vreau să lucrez cu jucătorii pe care îi am la dispoziţie, apoi vom vedea ce oportunităţi vor apărea”. A fost momentul în care Massimo Moratti a intervenit cu o glumă: „Acum că Benitez a plecat nu se mai pune problema să facem cinci achiziţii”. Preşedintele a redevenit serios şi a încheiat conferinţa de presă mulţumindu-i spaniolului pentru munca depusă la Milano în ultimele luni şi pentru victoria de la Mondialul cluburilor. Apoi, a mers să asiste la primul antrenament al lui Leonardo la Inter. Unul deschis publicului, astfel că circa 3.000 de tifosi au fost prezenţi în tribunele de la Appiano Gentile pentru a-i ura bun venit noului antrenor.

O nouă eră a început oficial la Inter. BENVENUTO LEO!

Image and video hosting by TinyPic

By Ionut Tataru with 31 comentarii

31 comentarii:

  • andrei says:

    sa speram ca o sa fie bine.. desi am un mare semn de intrebare.. cum sa ajungi antrenor la inter cand tu nu ai nimic in cariera de antrenor?

  • tibi says:

    in filmuletul de prezentare de pe iutub a fost sa salute fanii si acestia i-au strigat chi non salta e rossonerro :)))) si el n-a sarit :)))

  • mirifiq says:

    BENVENUTO LEO!!!!!!! andrei de ce iti pui u intrebari de genul asta? u stii cine e antrenorul barcelonei? sincer sa fiu nu ma intereseaza ca iubeste el milanul...eu vreau sa fie profesionist si sa dea tot cea are mai bun pt inter acum...cand a fst nevoie a dat si pt milan...eu zic ca i batem p milan sigur :D

  • rzastavros says:

    Godspeed Leonardo...pentru binele tau! Altfel te blestem sau ghicesc eu ceva...

    PS. Sarbatori Fericite si La Multi Ani pentru toti de pe aici!

  • tibi says:

    eh, glumeam si eu, oricum nu au strigat toti, si aia care au strigat...cu juma de gura. e bine ca are sustinerea fanilor.

  • cristina says:

    nu poti sa ii reprosezi ca nu a sarit cu suporterii, in timpul unui antrenament, la o scandare, dar nici nu poti sa nu iti amintesti ca, mou, acum 1 an si ceva, sarea alaturi de suporteri, la aceeasi scandare, in timpul unui meci oficial.

  • Ionut says:

    Desi poate parea ciudat ceea ce spun, dar eu ma bucur ca n-a sarit. Asta arata ca are caracter :)

    Cristina, comparatia cu Jose e putin fortata. Mou avea deja aproape un campionat la Inter si, mult mai important, nu avea un trecut milanist.

  • GxG says:

    nu e chiar senzational de rau sa incepi antrenoratul la profesionisti in 2009 si la sfarsitul lui 2010 sa ai 2 echipe care le-ai condus: inter si milan...Doamne ajuta sa fie bine!...an nou fericit tuturor!

  • deki says:

    Ionut@ nu conteaza ca avea 1 an si ceva la INTER. Pune-l pe Rafa sau pe Ancelotti sau oricare antrenor din lumea asta 30 ani la o echipa si nu face ce a facut Mou. Omu' e nebun , deaia e unic si deaia tremura Meazza cand strigau numele lui.

  • alex21 says:

    perfect de acord cu Deki:)))))))...Mou e unic... j la Inter park s-a vz cel mai clar j din punct de vedere emotional j profesional...intre el j Inter a fost j ink este ceva mai mult decat intre un antrenor j o ekipa pe care a antrenat-o j cu care a fk performante... mi se pare mie sau nush da cred k Mourinho e interist pana in maduva oaselor...s-au potrivit perfect...kiar j numai faptul k il sustine pe Leo ma face sa am mai multe sperante in privinta lui...cred k j majoritatea fanilor gandesc la fel...vb ta Ionute, Leo e akum ,,unsul lui Dumnezeu"...sa speram k va avea o domnie plina de rezultate mari j nu il va supara pe Demiurg aja kum a facut-o Rafa:P...PS: mie imi place k nu s-a dat in spectacol Leonardo alaturi de fani e o dovada de bun-simt dupa atatia ani la ,,verisori"

  • deki says:

    http://www.youtube.com/watch?v=H27-cR2oJRA


    Si ca totul sa fie si mai superb...meciul asta cu fiorentina era imediat dupa eliminarea din Cl :)

  • "cum sa ajungi antrenor la inter cand tu nu ai nimic in cariera de antrenor?"

    Ce folos ca lippi sau Dzakeroni au avut un CV bunisor?! Mour cam la virsta asta a cucerit UCL!!!

  • WooZie says:

    asa.. for fun

    http://www.prosport.ro/fotbal-extern/campionate-externe/primul-transfer-al-lui-leonardo-inter-ofera-52-de-milioane-de-euro-pentru-torres-7855382

  • radurizan says:

    azi 31 decembrie lasam in urma un an fenomenal senzational din punct de vedere al nostru al suporterilor care am fost partasi la unul din cei mai buni ani ai interului o echipa nebuna(pazza) care ne-a oferit si bucuri si tristeti dar aceste lucruri o fac nebuna nu:))?La multi ani si sper sa avem un an cel putin la fel de bun ca acesta din pct de vedere fotbalistic.La multi ani sa aveti parte numai de bucuri!Pazza Inter Amala!!

  • Edinho says:

    Happy New Year !!!!!! Va doresc un 2011 plin de realizari din toate punctele de vedere in special pe plan fotbalistic

    2010 a fost pt mine cel mai frumos an ca si interist , un an care cu sigurant va ramane si istorie pt o perioada lunga

    Pazza Inter !!!! Amala !!!!!

  • tibi says:

    eu ma risc si spun ca am luat parte la cel mai bun an din istoria INTERULUI !!! un 2011 fericit!!!

  • seby says:

    multzani la betivanii interisti ca mine asa
    sa fie un an bun, ca sa zic mai bun tinde spre nesimtire zic
    sa traiti decat!!!!!!!!!!! cu conu' Ionut in frunce

  • Ionut says:

    Ionut e bine sanatos. Evident, un pic balonat si cu mintea cam incetosata, dar nimic care sa ingrijoreze :))))))))

Leave a Reply