follow

INTER QUIZ (I)

Hai să vedem cât de interişti sunteţi. Preferabil, fără Google.

1. În ce oraş s-a născut Luis Suarez? 

2. Care este singurul sezon in care Ramon Diaz a evoluat pentru Inter?

3. Care a fost primul străin sosit la Inter după redeschiderea faţă de stranieri din 1980?

4. Cine a desenat primul logo al clubului?

5. Cine a fost primul preşedinte al clubului?

6. Împotriva cărei echipe a înscris Sandro Mazzola primul său gol în Serie A?

7. Ce au în comun Firmani şi Jair?

8. Ce portar are cele mai multe apariţii pentru Inter?

9. Ce echipa a eliminat pe Inter din Cupa Campionilor, ediţia 1989/90?

10. Ce jucator olandez a marcat cele mai multe goluri pentru Inter?

By Ionut Tataru with 51 comentarii

51 comentarii:

  • Ionut says:

    Ma rog, nu asta era scopul postului. Speram sa ne mai distram si noi putin si sa ne mai linistim dupa toate chestiile din ultima vreme :) Asa ca nimeni nu va rade de nimeni

  • deki says:

    Credeam ca nu stii...

    Pai cand vreodata sa fi auzit cineva de Faas
    Wilkes =)))))


    O chestie interesanta este ca in campionat avem 3000 meciuri jucate din care 1500 castigate pana in momentul asta :P

  • tibi says:

    8. zenga? :)))) hai ca astea-s grele si daca n-o stiu nici pe asta cu zenga inseamna ca tin cu milan? :(((

  • Slayer says:

    Au , cred ca la 2-3 intrebari as putea raspunde fara google. Dar la intrebarile 6 , 7 , 3 si inca cateva n-as avea nicio sansa :))).

  • radurizan says:

    pff 1 la coruna (mi-a zis tata rusine mie) 2 89 tot tata :)) 3 pas 4 giorgio numai stiu cum si parca pe atunci se numea ambrossia 5 pas 6 pas 7 pas 8 zenga 9 una din suedia sau danemarca parca 10 pas:))

  • INTER says:

    OK, eu chiar m-am straduit aici timp de mai bine de o ora sa ma gandesc / sa imi amintesc raspunsurile la aceste intrebari. Din pacate, am fost nevoit sa raspund intr-un mod prea putin serios si la obiect, la majoritatea intrebarilor.

    Nota 10 pentru initiativa, Ionut!



    1. Imi amintesc ca a jucat pentru Barcelona si ca este spaniol, asa ca as spune sec: Barcelona.

    2. Ramond Diaz... Ramon Diaz... "Suna" a anii '90. As zice 1993/1994.

    3. Trebuie sa urmaresc mai atent seria "Campionato Io Ti Amo', recunosc.

    4. Cineva talentat cu siguranta.

    5. Intrebarea asta e asezata strategic pentru a conduce la umilinta suprema. Cu regret spun ca nu imi amintesc.

    6. Fiorentina.

    7. Firmani a avut pasa decisiva la golul lui Jair din finala cu Benfica? Ori asta, ori vreo femeie. XD

    8. Walter Zenga.

    9. Una germana. XD

    10. Un tip care a jucat la mondiale pentru Olanda in jurul anilor '60-'70. Wilkeens sau ceva asemanator.

  • mirifiq says:

    1 arhitectul nostru :) sa nasqt la coruna :)
    2 88?
    3 hmmm :|
    4 muggiani la desenat giorgio muggiani
    5 stiu ceva de Pozzani...
    6 fiorentina
    7 pana mea :-s
    8 zenga
    9 malmo
    10 wesley sneijder :))))))

  • Ionut says:

    Ok, deci pana acum avem asa:

    1. Luis Suarez s-a nascut la La Coruna (Radurizan si Mirifiq)
    2. Unicul sezon in care Ramon Diaz a jucat la Inter a fost 88-89 (raspuns combinat de la Radurizan si Mirifiq)
    4. Giorgio Muggiani a fost cel care a desenat primul logo al Interului (Mirifiq)
    8. Zenga este portarul cu cele mai multe aparitii in tricoul Interului (Tibi, Radurizan, INTER si Mirifiq)
    9. Malmo a fost echipa care a scos Interul din CCE 89/90 (Mirifiq si pe aproape Radurizan)
    10. Fass Wilkes este olandezul care a marcat cele mai multe goluri pentru Inter (Deki si aproape corect INTER)

    Deci am rezolvat 6 din 10. Mai avem intrebarile 3, 5, 6 si 7. Sincer sa fiu, cea cu Mazzola ma asteptam sa nu puna deloc probleme.

  • Gigi says:

    hai ca rspund eu la aceea cu mazzola(nu caut pe google)a inscris la debutul sau impotriva dungatilor,cand pt a protesta impotriva federatiei,Inter a folosit echipa de tineret si s-a ales cu cea mai categorica infrangere din istorie.

  • Ionut says:

    Ca sa nu ziceti ca sunt rau pana la capat, va dau cateva indicii

    3. A fost un austriac
    5. S-a numarat printre membrii fondatori ai clubului
    6. Mazzola a marcat primul sau gol in Serie a in cea mai mare infrangere din istorie a Interului. Din pacate.
    7. Ambii au fost atacanti. Dar nu asta e lucrul pe care il au in comun :))

  • Ionut says:

    Asadar am mai rezolvat una.

    6. Mazzola a marcat primul sau gol in Serie A impotriva lui Juventus, in acel celebru 9-1 (Gigi)

  • 5. Cine a fost primul preşedinte al clubului? - Parametoti nu tin minte exact familia.
    6. Împotriva cărei echipe a înscris Sandro Mazzola primul său gol în Serie A? - in potriva lu RUbentus (9-1)

    7. Ce au în comun Firmani şi Jair? - Asta chiar nu stiu...:(

  • Ionut says:

    Pentru ca are un nume imposibil, voi considera corect raspunsul de mai sus. Giovanni Paramithiotti a fost primul presedinte al Interului.

    Deci au ramas marile dileme de la numarul 3 si de la numarul 7.

  • Ultimul tau comentariu chiar nu l-am vazut... Eu ajunsesem la: "Deci am rezolvat 6 din 10. Mai avem intrebarile 3, 5, 6 si 7. Sincer sa fiu, cea cu Mazzola ma asteptam sa nu puna deloc probleme."
    si am incercat sa raspund la astea) Stiu ca a marcat Mazzola impotriva lu RUbentus fiind jucator la primavera... Atunci in semn de protest Angello Moratti a scos tineretul impotriva lu Rubentus... Si pin in ziua de azi se mindresc cu acel scor :(

  • Gigi says:

    am cautat in arhiva jucatorilor lui Inter si nu am gasit decat 3 austrieci,dintre care unul este Arnautovic.acesta la care se refera Ionut e nascut in 1955 si era la fel de ciufulit ca argentinianul ala coloccini care si-a incercat norocul si pe la verisori.

  • deki says:

    Hai ma ca era usor ce dreaq...incearca de data asta ceva din anii 1908-1920 acolo poate o sa ne mai incurcam.

  • Ionut says:

    Recunosc ca eu nu stiam asta, n-am stat sa caut pe Wikipedia :P, dar nu asta e raspunsul pe care il astept. Poate nu am formulat corect intrebarea: Ce au in comun Firmani si Jair la Inter?

  • deki says:

    Pai asa spune frate...dreaq asa e simplu, au marcat amandoi 69 goluri si la amandoi le place pozitia 69.

  • Ionut says:

    De pozitie habar n-am, dar la faza cu golurile ai dreptate. Asta au in comun Jair si Firmani, numarul de goluri marcate pentru Inter. :)

  • Ionut says:

    Si cu asta declar oficial inchisa prima editie din Inter Quiz :)

    Va multumesc tuturor celor care ati participat si pentru timpul pe care vi l-ati petrecut gandida-va la raspunsuri sau cautandu-le. Pentru ca a fost ok acum, cu siguranta vor mai fi posturi asemanatoare, asa ca puneti-va cu "burta pe carte" :))))))

  • Edinho says:

    mam trezit tarziu si nu am participat la quiz :(( ....oricum grele tari intrebarile ...frumos post

    Craciun Fericit tuturor interistilor !!!!!! Sanatate si Fericire!!!!!!

  • nerazzurr says:

    LA MULTI ANI tuturor interistilor si multa sanatate!FORZA INTER ,SEMPRE INTER,CRACIUN FERICIT!!!

  • radurizan says:

    Craciun fericit sa aveti parte numai de bucuri si sa avem parte numai de victorii ale lui inter si sa ne bucuram impreuna pt ele.Iount n-am avut ocazia pt a iti multumi pt acest blog aici pot sa ma bucur sa fiu si trist etc.. Craciun fericit inca odata :P

  • ovi jeco says:

    1 Barcelona 2. 88-89 3.pasta 4.pasta oare sa fie un sarpe? 5.pasta. 6.suta la suta lui juve in anii 50 si sigur inter a jucat cu primavera nu mai stiu din ce motive si scoru a fost 8 sau 9 la 1. 7 jair a fost primil libero autentic pe vremea catenacioului lui herrera cred ca aici bate intrebarea poate firmani a fost al doilea. 8.zenga sigur. 9.una din elvetia in chioar primul tur. 10.denis bergkamp? dar nu cred ca a jucat doar 2 ani. A FOST FARA GOOGLE!!!! SINCER

  • ovi jeco says:

    m-am uitat peste raspunsuri.Ce bomba am zis cu Jair sa confunzi un atacant de la GRANDE INTER cu un libero....Probabil ca Leonardo mi-a ...directia.SARBATORI FERICITE TUTUROR INTERISTILOR!!!

Leave a Reply