follow

OFICIAL: LEONARDO ESTE NOUL ANTRENOR AL INTERULUI

Image and video hosting by TinyPic

Întregul club Inter îi urează bun venit lui Leonardo. Tehnicianul brazilian de 41 de ani este cel care va conduce campioana lumii şi a Europei începând cu 29 decembrie, ziua în care se vor relua antrenamentele la centrul sporti „Angelo Moratti” de la Appiano Gentile.

Leonardo a semnat în urmă cu puţină vreme un contract care îl leagă de Inter până la 30 iunie 2012.

În zilele următoare va fi comunicată data prezentării oficiale. (inter.it)

By Ionut Tataru with 10 comentarii

10 comentarii:

  • Hai Leo sa ne fie intr-un ceas bun... Cindva priveam meciuri ale Milanului ca sa-l admir pe Leo... Sa ne fie la toti intr-un ceas bun... Craciun fericit la toti.

  • Geo says:

    Am dat din lac in put:((...
    sper sa ma insel...
    oricum cre ca sta doar pana in vara...

    Sarbatori fericite la toti!

  • GUMITZA says:

    OOOOOOOOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!!!!!Am capitulat....!!!

    SARBATORI FERICITE SI SA AVETI UN AN NOU CU MULTE BUCURII!!!FORZZA INTER!!!PATRONI DI ITALIA!!!!

  • andrei says:

    mai bine rafa decat leo... parerea mea.. au si zvonurile astea o logica pana la urma.. cum sa-l pui totusi pe omul asta antrenor?! ce a facut pana acum?

  • WooZie says:

    Va zic de pe acuma... nu prea imi surade ideea si nu stiu de ce Leo imi este antipatic. Deci de cate ori o sa ma leg de el sa stiti ca sunt subiectiv :))

    P.S. credeam ca Moratti a invatat lectia cu "Antrenorul chiar conteaza"... nu e doar un om care face incalzirea.

    Oricum acuma ca am adus antrenor trebe adus si jucatori...
    In rest numa bine de sarbatori si nu beti cat mine ca nu e bine :)

  • Slayer says:

    Nu stiu ce e in capul lui Moratti , il preferam pe Zenga decat pe acest Leonardo care pe langa faptu ca nu are experienta lui Zenga , mai este si milanist. Nu pot spune ca Milan a jucat rau anul trecut in timpul mandatului lui Leonardo tinand cont de lotul pe care il avea dar nu-mi inspira deloc incredere. Sper ca totusi sa realizeze cv notabil Leonardo la noi. Oricum in mare parte acest an este cam terminat in opinia mea.

  • nerazzurr says:

    Nu cred ca e cazul sa fim pesimisti,trebuie sa-i acordam incredere lui Leonardo pentru ca nu a fost numit pe ochi frumosi de Moratti si eu cred cred ca va face treaba la Inter.Lucrul cel mai important e sa mai aducem 2 3 jucatori de valoare acum si in vara.

Leave a Reply