follow

CATANIA - INTER 1-2. A ÎNCEPUT REMUNTADA

Image and video hosting by TinyPic

Castellazzi probabil a auzit zvonurile din presă, care îl dau plecat la Bologna, şi a făcut cel mai bun meci în poarta Interului. Intervenţiile sale au ţinut în meci un Inter fad, fără idei, fără viteză, fără nimic. Abia când Gomez a deschis scorul, iar Leonardo a făcut schimbarea care m-a făcut să-l îndrăgesc şi mai mult, Pandev pentru Chivu, nerazzurri s-au trezit la viaţă. Două assisturi senzaţionale, Stankovic şi Maicon, pentru acelaşi om: Il Cuchu Cambiasso. În numai patru minute, scorul a fost întors. O nouă mostră de Pazza Inter.

În primele două etape din 2011, Milan, Lazio, Roma, Juventus, Napoli şi Palermo au pierdut puncte, în timp ce noi am obţinut punctaj maxim. Vă gândiţi şi voi la ce mă gândesc şi eu?

By Ionut Tataru with 16 comentarii

16 comentarii:

  • deki says:

    In sfarsit am avut si noi portar azi dar nu a mers jocul deloc , barem in prima repriza adormisem. Parerea mea ca nu meritam sa castigam azi dar nici milan nu merita victoria de la cagliari.
    Schimbarea lui Leo a schimbat soarta jocului..chivu cel mai slab..pandev a intrat si a jucat excelent. 2 sclipiri am avut: o pasa de geniu deki si o centrare superba de brazilian a lui maicon cu 2 finalizari ale lui cuchu:D
    FORZA INTER!

  • Mishu says:

    Ma asteptam la o deplasare grea. Catania se tine bine acasa, plus ca noi si sezonul trecut am calcat stramb cu ei. Insa nu ma asteptam la un joc atat de lent, cel putin in prima repriza.Bine ca si ei s-au aparat pe doua linii.
    Inca scartaie Inter-ul nostru, insa ce ma bucura e ca are din nou mentalitatea de invingator de sezonul trecut. Se lupta pana in ultimul minut. Cu timpuo relatia echipa-antrenor se va inchega si mia bine. Si mia e ok faptul ca avem urmatoarele 2 meciuri acasa cu 2 echipe modeste. In acest timp putem creste foarte mult pana sa ajungem la ce am fost anii trecuti
    Forza inter!! And game ball to Cuchu!!!!

  • seby says:

    dap, asta cu pandev a contat intr-adevar insa a mai schimbat ceva care a cantarit, imo desigur, si mai greu, avansandu-l pe Cuchu si lasandu-l pe Deki mai in spate, un fel de deep lying playmaker. Bun si norocu' cand apare! Bravo la baeti, hai sa rupem fashuri in contiuare!

  • Geo says:

    bv baieti...sunt mandru ca tin cu Inter!
    Maicon incepe sa arate a colos:D,Stankovic a aratat ca poate da pase ala Xavi;)....Cambiasso,ne a salvat a 2-a oara in 2011...
    personal mi a placut f tare revenirea de azi...am aratat ca daca trebe sa marcam o putem face si fara sa jucam stralucit,desi dupa primirea golului am dominat...
    am primit gol din offside,Roma bate pe Catania cu 2 greseli mari de arbitraj...sa mai spuna cineva ca Inter e cea mai avantajata de arbitri...

  • WooZie says:

    Intradevar faptul ca a schimbat un varf cu un fundas ma face sa prind curaj. Daca era benitez, scotea un atacant si mai baga un portar :))

  • radu says:

    am vazut intermitent interul si milanul ... si la 3-1 pt. udinese si 2-1 pt. inter, totul parea perfect, la final cand am schimbat iar pe milan, am ramas uimit de 4-4, dar e bine si asa, chiar e de castigat campionatul asta!

  • nerazzurr says:

    Ma uit la napoli juve ..impresionant acest Cavani ,ce bine era sa il luam noi eu am zis asta de cand se negocia atunci in vara

  • radu says:

    eu zic ca juventus de acum, nu se poate compara cu cea de atunci ca valoare... arbitrii si aranjamentele ii mai dadeau cate un impuls in momentele importante, insa echipa era mult mai buna, astia de acum sunt mediocri.

  • Edinho says:

    RuBentus in fel de cfr cluj anu trecut si acu 3 ani .....cautai in clasament anu asta sa vezi daca ii mai gasesti ,nici pe unii nici pe altii ....aia de la cluj is primii la capitolul Plexiglass

Leave a Reply