follow

CATANIA - INTER, ECHIPE OFICIALE: REVENIREA LUI ETO'O

Football Fans Know Better

Leonardo a confirmat pentru această după-amiază echipa si sistemul folosite împotriva lui Napoli, singura schimbare reprezentând-o titularizarea lui Eto'o în locul lu Pandev, atacantul camerunez ispăşindu-şi etapele de suspendare după incidentul din timpul meciului Chievo-Inter. De asemenea, Chivu se află printre titulari, prezenţa sa pe teren fiind în dubiu până în această dimineaţă.

Catania: Andujar - Alvarez, Bellusci, Silvestre, Capuano - Gomez, Ledesma, Carboni, Pesce - Llama - Maxi Lopez.

By Ionut Tataru with 90 comentarii

90 comentarii:

  • mirifiq says:

    am jucat la pariuri udinese x2 frate...oi fi jucat si eu bine ?:)))FORZAAAAAAAA INTERRRRRR.....!!!!!!!!! ionut nu vdm meciu la tv pana la urma nu?

  • Ionut says:

    Mah, eu am vazut un promo azi in care spuneau ca dau Interul. Comentatorul de la Sampdoria-Roma a spus ca vor transmite Fio-Brescia. Sincer, habar n-am ce se intampla. Oricum, eu deja am deschis bet365, pentru orice eventualitate :)))))

  • deki says:

    Am jucat si eu la pariuri 3 meciuri catania - inte 2 lazio - lecce 1 si napoli - juventus 1x.

    Nu avem voie sa facem pasi gresiti...prevad un 2-0 sau 3-1.

    DAAAAAAI RAGAZZIIIII !!!

  • mirifiq says:

    deki suntem aproape...am jucat si eu inter :) q toate ca nu trebuia sa o fac...eu nu joc niciodata interu la pariuri...am pus napoli 1 solist spre deosebire de tne:D lazio 1...udinese x2:))si bari 1 :) ...ionut daca gasesti cva mai bun ca bet365 da ne si noua pls...

  • Edinho says:

    inceput greu de meci ....am zis eu ca catania ii un meci usor ....se pare ca mam cam inselat ....cred ca a fost mai usor cu napoli :P

    Dai Ragazzi Dai !!!!!! Pazza Inter !!!!!!

  • Sergiu says:

    hai ma fratilor...e 1-0 la udinese...hai ca se poate...sper sa intrebe Stankovic la pauza cat e scoru la BBilan si atunci sa intre cu alta atitudine in repr. 2a

  • seby says:

    i-a montat leonardo de nici nu le-as da prima de meci, sunt absenti in plm, jucam lent (nu ca ma mir) cu creativitate neglijabila

  • deki says:

    Praf prima repriza...nu avem viteza deloc..cambiasso cel mai slab in prima rep..maicon cel mai activ.

  • Edinho says:

    1-2 pe San Siro ....not bad , not bad at alll...poate scuturam si noi plasa aia o data macar

  • Sergiu says:

    ba deci io nu inteleg cum poate fi Milito criticat...adica omu nu o avut 2mingi cu fata spre poarta....
    da,a ratat cateva...dar cand ai asa mingi din an in pasti e oarecum normal sa le ratezi....tot sa cobori sa iei tu mingi..e extenuant si nu ai cum sa inscrii cand vin 6 insi pe tine....

  • Sergiu says:

    daca am ajuns sa ne bazam pe Castelazzi suntem praf rau...

    macar Leo are cojones si baga un atacant pt un fundas,nu ma benitez...singur lucru pozitiv de azi

  • nerazzurr says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • Acest meci imi aduce aminte de meciul din 2001-2002 dintre Brescia - Inter cind Guardiola a deschis scorul si Ronaldo cam tot in aceasta perioada de timp a marcat 2 goluri :) hai baieti tineti-va... Nu le da-ti mingea ci mai bateti un gol :)

  • seby says:

    bai, cu un ochi m-am uitat si pe meazza, sa dea dracii, milan are niste oameni de atac jmecherie, o sa bata

  • mirifiq says:

    ba va datiii voi cu parerea ca batee milann...vede ti va ma de meciu vostruu voii =))))))) ca na ia batut udinese... sebi u dc nu esti p milanisti.ro ma?

  • mirifiq says:

    deki te asteptai la altcva? in era murinio in care am avut cel mai bun joc al nostru si cele mai bune rezultate ne a batut catania d ne a omorat...si aqum plang din cauza meciului ala... nu e chiar asa d usor d batut la catania...

  • Edinho says:

    4-4 :((((( comentatorul de la espn tine cu milan ...bagaias sarme in bot cum facea la 4-4

  • WooZie says:

    MIRIFIQ chiar daca sunt Interist si spun ca Barca o sa castige la Deportivo acasa inseamna ca ar trebui sa fiu pe fanibarca.ro? ... f lame... Nu cred ca a-si exprimao parere e ceva rau ...

  • deki says:

    E bine ca ne-am apropiat de milan si nu a batut nici o echipa din primele 6 clasate deocamdata..un egal la napoli si este etapa perfecta. FORZA INTER!

  • Edinho says:

    eu zic ca si 1x la napoli ii bun ....nu o vad pe napli mergand asa bine pana la final , plus ca poate ii doar impresia mea ,stiu ca am jucat slab spre foarte slab dar catania parca a contat mai mult in atac fata de napoli

Leave a Reply