follow

CE AŞTEPTĂRI AVEŢI DE LA 2011?

Image and video hosting by TinyPic

O întrebare legitimă la început de an. Evident că oricare dintre noi ne dorim un 2011 măcar la fel de bun ca şi 2010. Dar la fel de evident este şi faptul că ştim cu toţii că aşa ceva este prea puţin probabil să se întâmple. Aşa că peste 12 luni, când tragem linie, eu unul voi fi mulţumit dacă...

-Inter va câştiga măcar un trofeu şi va ajunge în semifinalele Ligii Campionilor. În acest moment, Scudetto pare doar un vis frumos, astfel că un succes în Cupa Italiei reprezintă un obiectiv mai realist.

-Media de vârstă a echipei/lotului va scădea. Primii paşi în această direcţie au fost deja făcuţi, prin achiziţionarea lui Ranocchia. Dacă în decursul acestui an Coutinho va reuşi în sfârşit să se impună, iar în timpul perioadelor de mercato vor mai sosi măcar doi jucători sub 24-25 de ani, consider că obiectivul va fi îndeplinit. Plus că asta ar însemna existenţa unui plan pe termen lung.

-Vom avea stabilitate pe banca tehnică. Pare ciudat, dar în cel mai bun an din istoria clubului, Inter a avut trei antrenori, chiar dacă Leonardo va debuta abia în 2011.

-Numărul de accidentări nu va mai fi la fel de mare ca în 2010. Alături de multe alte motive, lunga listă de indisponibilităţi a contribuit decisiv la căderea abruptă a nerazzurrilor.

-Vom obţine revanşa cu Milan şi Roma după înfrângerile din tur şi o victorie la Torino, acolo unde nu am mai învins din 2005. De altfel, faptul că Inter nu a reuşit să se impună în nici unul dintre meciurile împotriva rivalelor a fost unul dintre capetele de acuzare la adresa lui Benitez.

By Ionut Tataru with 22 comentarii

22 comentarii:

  • seby says:

    astea ale lui Ionut la care plusez cu :
    - trezirea la realitate a unor mari campioni din lot;
    - izgonirea unor relicve gen Mancini, Suazo, Muntari, Rivas;
    - o campanie de transferuri inteligenta vara viitoare.

  • deki says:

    Seby@ Daca batem in restante suntem la 8 p de milan. Noi am avut 13p sau mai multe fata de roma si ne-au si intrecut pe final, campionatul e lung iar daca avem rezultate bune luam iar campionatul. De cupa nu are rost sa discutam pentru ca primele 2 meciuri optimi si sferturi se joaca pe meazza deci suntem in semifinale deja.

  • gumitza says:

    -campionatul si nimic mai mult ar fi un comeback de exceptie..
    -cupa italiei
    -jucatorii tineri sa inceapa sa confirme sau macar sa ne dea sperante ca sunt pe drumul cel bun gen biabiany,cuotinho,santon,alibec.
    -achizitii precum ranocchia(dupa mine este printre cei buni la ora actuala).

  • alex21 says:

    Scudetto nu e kiar asa de irealizabil..numai k trebuie sa jukam ff bn sa batem in derbyuri j sa nu ne mai incurcam de ekipe mici k in tur...Milan care pare principala pretendenta e dependenta de Ibra cum eram j noi odata j cred k vor face multi pasi gresiti...Juve Napoli Roma Lazio vor mai pierde j ele destule meciuri j nu cred sa aiba forta sa ia titlul( poate Roma sa aiba un cuvant de spus)...in primul rand tre sa jukam noi bn... mult mai bn k in tur

  • Geo says:

    io imi doresc pt inceput sa ne castigam restantele si sa avem constanta atat in rezultate cat si in joc,asa cum o aveam anii trecuti...daca vom reusi sunt sigur luam campionatul...
    imi doresc f mult sa trecem de Bayern...nici nu ma gandesc ce vor spune unii,daca vom iesi iar din optimi...se va spune ca tot ce am realizat anul trecut in c.l. a fost o intamplare...sper sa nu fie cazul...
    iar o ultima dorinta ar fi sa intinerim lotul...

  • nerazzurr says:

    Asteptam macar sa ne batem pana la final la campionat si am sperante cand imi amintesc c diferenta era intre noi si Roma anul trecut si erau aproape sa ne sufle titlul,pana la final mai e mult...ma astept sa ajungem cat mai departe in liga si astept in retur un joc mai spectaculos cu determinare mai mare si in primul rand rezultate mai bune.Bineinteles astept sa confirme Coutinho,Biabiani,Ranocchia.

  • Edinho says:

    supercupa europei ....ca anu trecut nu am reusit sa o luam cu benitez :))))(glumesc)

    intinerirea lotului si aici am un off personal .....Bale si nu pt ca nea dat 4 goluri ci pt ca cred ca este un mijlocas dreapta de exceptie .....si inca 1 tanar in spatele lui Bale nu ar fi rau (asta ca sa nu zic unu tanar in locul lui chivu)

    la capitolul trofee la fel ca ionut ma gandiam si eu .....semifinale in champions league, cupa italiei si sa vedem ce o sa iasa in campionat , pt mine personal locul 2 ar fi minunat , as vrea sa evitam barajul CL ....

  • rzastavros says:

    Scudetto & cedarea jucatorilor de care ma plangeam,stiti voi care (Chivu are prioritate).Restul e un Bonus!

    Eu cred ca orice echipa din lumea asta,joaca fiecare meci pentru al`castiga,indiferent de obiectiv (mici exceptii,gen: OH NOO :D sau blaturilor de pe la noi),dar NOI pana nu ajungem in etapa in care ne dam seama ca matematic nu avem sanse,nu cred ca o sa cedam!!!

  • alex21 says:

    @Edinho Bale e pe stanga...poate sa joace j fundas j mijlocas...numa bun sa-l inlocuiasca pe Chivu ba kiar sa joace j aripa intr-un 4-2-3-1(desi Leo poate va skimba sistemul) dak il baga pe Il Capitano fundas stanga si nu mijlocas defensiv...supercupa Europei o vreau j eu imi ajunge:P:))

  • Casillas says:

    - Intoarcerea lui Mourinho
    - Cupa , Campionatul, CL, Super Cupa Europei, Campionatul mondial al cluburilor

    Nu sunt pretentios, doar visator :D

  • Edinho says:

    stiu cai pe stnga ....ca e postul pe care am jucat si eu 2-3 ani ...dar nu stiu ce a fost in capul meu cand am scris ...baiatul ii bestial

  • In primul rind astept ca Leo sa puna jocul la punct, as dori sa revina la tactica lu Mour la moment si la vara deja sa inceapa sa-si impuna un stil propriu adaptat la conditiile din Serie A. Si sper la titlu desigur.

  • rzastavros says:

    Mai vreau ca Recoba sa aiba ceva functie de oficial la Inter sau sa-l antreneze pe Sneijder la lovituri libere/cornere,ca mai are de invatat putin si Recoba ar fi omul potrivit. :D

  • "sa-l antreneze pe Sneijder la lovituri libere" Da cu ce Figo nu te aranjeaza?!. Daca Recoba batea bine loviturile libere asta nu inseamna ca v-a putea invata pe cineva sa bata la fel. Sau crezi ca daca Ronaldo v-a fi antrenor pu atacanti atunci toti vor juca ca el?! :)Ar fi ceva fruumos, dar din pacate fiecare se naste cu talentul sau care nu poate fi dat altcuiva.

  • Jerry says:

    Branca a recunoscut azi ca Inter e interesanta de Sanchez. El spune ca pentru vara, eu zic ca ar fi bine sa-l luam de pe acum, ca in vara ne-am putea trezi ca valoareaza cu 5-10 milioane de mai mult si ca City il vrea si ea.

  • nerazzurr says:

    Ar fu o lovitura sa-l luam pe Alexis Sanches mi se pare incredibil de face la varsta lui cu minge,are o rapiditate iesita din comun,e un jucator de viitor.

Leave a Reply