follow

CIAO 2010! LA MULŢI ANI 2011!

Milito scapă spre poarta lui Butt şi îl mai are în faţă doar pe Van Buyten. Din spatele halbei mele de bere, mă ridic de pe scaun şi încep să gândesc cu voce tare: „Fă-l pe fraier, fă-l pe fraier!”. Il Principe pare că m-a auzit. Fundaşul belgan este depăşit atât de uşor de parcă nici n-ar fi fost acolo, iar Inter are 2-0 în finala Ligii Campionilor. După 45 de ani, nerazzurri sunt din nou campionii Europei!

Este doar unul din momentele pe care mi le voi amintit toată viaţa din marşul triumfal care a fost 2010. Adică anul Interului, oricât încearcă unii să ne convingă de altceva. Lăsăm în urmă un an memorabil, care, aşa cum îmi place mie să spun, ne va ţine de cald o perioadă destul de mare. Dar privim şi spre viitor, cu speranţă şi cu încredere că vom avea şi alte motive de bucurie.

FORZA INTER! LA MULŢI ANI!

By Ionut Tataru with 2 comentarii

2 comentarii:

  • Gigi says:

    "Nerazzurro e' il colore che amiamo,
    Nerazzurro sei tutto per noi "

    Un an de legenda,pe care nici macar in vise nu mi-l imaginam asa de perfect! Forza Inter!

Leave a Reply