follow

INTER - NAPOLI, ECHIPE OFICIALE: NICIO SURPRIZĂ PRINTRE TITULARI

Football Fans Know Better

Leonardo nu riscă. La debutul său pe banca nerazzurrilor, noul tehnician al nerazzurrilor trimite în teren cel mai bun 11 posibil în acest moment. Singura incertitudine o reprezenta partenerul lui Lucio din centrul apărării, însă experienţa lui Cordoba s-a impus în cele din urmă în faţa entuziasmului tineresc al lui Ranocchia. În absenţa lui Sneijder, Stankovic va evolua în spatele celor două vârfuri, Pandev şi Milito.

După ce Juventus şi Lazio au călcat strâmb astăzi, Inter are ocazia să se ocupe personal de unul dintre adversarii din faţa sa. Un succes astăzi ar fi la fel de important din punct de vedere al moralului ca şi din cel al clasamentului. De Milan, Roma şi Palermo avem timp să ne ocupăm. Să le luăm pe rând. FORZA INTER!

Napoli: De Sanctis - Campagnaro, Cannavaro, Aronica - Maggio, Gargano, Pazienza, Dossena - Hamsik, Lavezzi - Cavani.

By Ionut Tataru with 85 comentarii

85 comentarii:

  • mirifiq says:

    pandev e atacant central? la acelasi nivel cu millito?:-s sau doar asa se intelege din figura... FORZZZZZZAAAA INTERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

  • mirifiq says:

    da ce facem ma frate tre sa schimbamm sa aducem un antrenorrr etiopiann ca sa ni l scoataa p chivu din echipa chiar asa nu joaca nimeni fara chivuuuuu.......

  • Ionut says:

    daca scapam de emotiile alea din aparare si nu le mai dam atat de multe cornere, e chiar ok. Saracii astia au avut un sut pe poarta si au dat un gol. Trist!

  • deki says:

    Pai cand e luca in poarta oricine vine si are 1 sut pe poarta e gol...sa nu fie mai grav sa nu aiba nici un sut pe poarta si sa si-o bage singur in poarta. La gol marcajul a fost de vina dar tot pe el il injurai.

  • nerazzurr says:

    O schimbare in bine a jocului s-a vazut si cred ca Leo a venit cu ea.Suferim pe faza ofensiva nu punem probleme cu atacantii,cred ca mai bine ar intra Biabiani e un jucator rapid si putem sa-i surprindem pe contraatac.

  • tonino_10mtg says:

    PAUZA- per-total a jucat bine inter,daca stam sa ne gandim cum juca cu rafa pe banca.Parca esti mai linistit acum,ei detin controlul;) Forza Inter!!! hai cu victoria!

  • alex21 says:

    bai fratilor nu-i subestimati pe aia 3 din fata...restu sunt kam praf aja e mai ales in aparare j portarul pfaaaiii il face pe Castelazzi sa para Casillas dar nu poti sa stii knd lovesc aia din atac...nu tre sa-i lasam sa miste akolo j e gata meciu ba kiar mai dam cateva...orikum repriza asta ne-am descurcat binisor numai cornerul ala sa nu fi fost

  • seby says:

    Luca ca Luca (:P) da' nici cu De Sanctis n-ai cum sa te lauzi ... eu cred ca Napoli mai da unu', nush de noi se sa zic, poate ma fericesc si pe mine Milito si Pandev in seara asta sau macar unul dintre ei

  • Manowar says:

    tre' sa fiti atenti cu astia. ei sunt obisnuiti sa dea goluri mai mult dupa minutul 90 :))
    bafta s-aveti!

  • mirifiq says:

    thiago motta :| decand astept sa revinaaaaaa!!!!!!!!!!!!! doamne iar luam CHAMPIONSS LEAGUEEEEEE!!!!!!!!!! multumescu-tiiiii tie DOAMNEEEEEE!!!!

  • alex21 says:

    astia zisera k nu a mai dat Motta 2 goluri in Italia...nu a dat anu trecut in retur? nush cu cine da park a dat...3 sigur nu a dat...INCA!

  • Manowar says:

    ma uimeste Motta, la Barca cel mai mult a dat 2-3 goluri in campionat intr-un sezon, la voi vad ca da 2 goluri intr-n singur meci :)))

  • andrei says:

    se pare ca nici motta nu-l suporta pe chivu! la impins intr-un cu un gest cat o mie de cuvinte :)

  • Manowar says:

    n-are cum sa fie de duzina ca a stat vreo 7-8 ani la Barca :D (nah , ce injuraturi o sa-mi iau acum) :))

  • Manowar says:

    Da, Ionut, asta e singura explicatie logica :D
    Seby, si de ce esti suparat? de-l mai tineau nu ajungea la Inter :)

  • alex21 says:

    @deki lasa dreaku tiki-taka k anu trecut i-am lasat s-o frece pana i-am eliminat:)))suntem mai presus de tiki-taka:)))))))

  • Slayer says:

    Meci bun facut de Inter , sincer eram cam pesimist , nu ma asteptam ca Leonardo sa-i puna pe jucatori pe picioare asa rapid.

  • seby says:

    da' nu's suparat bre! din contra, normal! a avut o perioada nasoala rau la barca, accidentari succesive, parca l-au imprumutat la atl. madrid iar la genoa a ajuns liber. Pe la barca n-a jucat si fundas stanga?

  • deki says:

    Nu inteleasa nimic din meciul asta...probabil il are si pe cretinul ala langa el si s-a molipsit.

  • Slayer says:

    Nu de alta , dar nu am auzit de el , si citisem parca pe undeva mai sus cv de Rannochia :))

  • Casillas says:

    Bun meciul, mai trebuie sa lucram un pic la fazele fixe (in aparare) dar per total un plus fata de perioada neagra a luu Benitez

  • Ionut says:

    Luati de aici o chestie interesanta: Leonardo first since 2001 (Cuper) to win debut Serie A match as Inter coach. None have won first 2 since Simoni in 1997

  • Edinho says:

    Revin la nebunia mea sau cu nebunia mea .....cum vreti sa spuneti .... cel putin 7 victorii la rand va avea in serie A ....numai bine am fugit la munca !!!!

    Pazza Inter !!!!!!

  • mirifiq says:

    bun debut !!! cand vor revenii si ceilalti va fi si mai bne..mai acem si un transfer cajtoc si luam iar UCL :D... la multi ani ionuts ...

  • rzastavros says:

    bine fratilor,daca tot asa o tine Motta il sterg de pe lista mea neagra :D ...totusi,cu un singur meci nu ma convinge nimeni,dar felicitari a fost fantastic! Felicitari Leonardo! Zanetti is the best! Cordoba a ezitat de cateva ori dar este un adevarat luptator si nu a pierdut mingea nici macar o singura data,CHIVU PUTE,dar a facut o repriza secunda foarte buna,drept urmare,pentru performanta reusita sper sa-l cumpere dracu` cineva acum in Ianuarie,maine de exemplu!!!
    FORZA INTER!!! Rusine MM Stoica,cand era Serie A pe Acasa TV si juca Inter,Sergio Turini se comporta altfel,ia lectii!!!

  • GxG says:

    ceea ce ma impresioneaza si in acelasi timp este lucrul care ma bucura cel mai mult...este ca leonardo e extrem de carismatic si deja este extrem de iubit de catre jucatori,,,mie asa mi se pare...si atunci cand jucatorii iubesc un antrenor, dau tot ce e mai bun din ei!...foarte foarte bucuros pentru alegerea lui morrati

  • WooZie says:

    Sorry.. prea beat sa citesc comenturile... am totusi o scuza... acuma 2 ore dupa ce am baut un pic am "vazut" rezultatu ( mi la spus cineva ) si m-am facut "penis" de beat. Ipso ergo ionut astept rezumatul si cred ca mai bine vorbim maine decat sa scriu acuma numa kkturi ( ceea ce de obicei oricum fac). pps. am vazut o mica parte din ce a zis cineva ceva de motta... daca se face referire la mine : Eu sunt cel care, cand motta era inca accidentat in era lui benitez tineam sus si tare ca astept sa isi revina brazilianul ca inseamna mult pentru noi si poate demonstra ca e un jucator cheie in momentele importante ( chiar daca tot eu sunt ala care era sceptic cand a semnat cu noi dar dupa ce a jucat sub era lui mou si a dem ce poate, mam gandit ca e o achizitie f imp ptr noi ). pipipipipies : vorbim maine, in rest... am trecut de un mare hop, chiar daca nu tactic, macar moral.. andele andele :)

  • deki says:

    rzastavros cu un meci nu te convinge??? Ai uitat meciul cu milan din sezonul trecut,meciul cu barcelona de pe teren propriu..ambele meciuri cu chelsea si o gramada de meciuri in campionat cand a marcat 1-2 goluri si ne-a scos din kko? Hai sa fim seriosi..la inceput nici eu nu aveam incredere maxima in el dar dupaia a devenit unul din cei mai importanti jucatori ai nostri.

  • Jerry says:

    Am batut clar Napoli fara patru dintre cei mai buni jucatori ai nostri (Cesar, Samuel, Sneijder si Eto'o) si cu un antrenor instalat de doar 10 zile. Superba partida de aseara. Stiu ca e devreme sa fiu entuziasmat si inca n-am incredere in calitatile de antrenor ale lui Leonardo, dar meciul cu napoletanii mi-a placut la nebunie.

    Inca il astept pe Maicon in forma din sezoanele trecute si astept ca cei patru sa-si reia locurile in echipa. Cu siguranta nu ne-am spus inca ultimul cuvant in acest sezon.

    Sa traiesti, Ionut, si inca odata felicitari pentru ceea ce faci cu acest blog.

  • In sfirsit ieri dupa mult timp am plecat acasa dupa meci satisfacut :) Dupa cum si am anticipat ne-am intors la tactica lu Mou si sunt foarte fericit. In sfirsit am vazut aparare cit de cit buna, in sfirsit am vazut dublaj la jucatori, in sfirsit am vazut si presing. Au jucat toti bine chir si Chivu cu Pandev. In sfirsit am vazut legatura prieteneasca intre jucatori si antrenor ca deja uitasem cum un antrenor se bucura pe banca, deja uitasem cum jucatorii fug spre antrenor si se cuprind. Bravo inca odata pu toti. Si sa ne fie intr-un ceas bun si Craciun Fericit la toti. FORZA INTER.

  • rzastavros says:

    La Multi Ani Ionut!!! Primesti cadouri ? Ziua ta e prea aproape de Craciun :)))) glumesc evident,sa fi sanatos!

    @ Deki,a avut meciuri bune dar nu are continuitate,cand Maicon era in forma,juca aproape perfect meci de meci,la fel si Stankovic sau Milito cu goluri meci de meci,exemple gen...sti la ce ma refer,ar fi frumos sa-l vedem si duminica in forma buna sau toata luna Ianuarie,nu neaparat sa marcheze,ci la un joc bun din partea lui,dar daca stau sa ma gandesc...treaba asta se aplica la toti :))
    @ Motta,show your best,game after game,after game like it`s the last one :D

Leave a Reply