follow

JULIO CESAR, CONVOCAT PENTRU MECIUL CU PALERMO. PAZZINI, PREZENTAT OFICIAL

Image and video hosting by TinyPic

După o absenţă de o lună, ultima prezenţă în poarta Interului a fost la finala Mondialului cluburilor, Julio Cesar revine printre jucătorii convocaţi, aflându-se în lotul reţinut de Leonardo pentru meciul de mâine cu Palermo (ora 16, în direct la DigiSport). Alături de goalkeeperul brazilian, pe listă se mai află şi Milito, de asemenea abia refăcut după o accidentare, dar şi noile achiziţii ale nerazzurrilor, Pazzini şi Kharja.

Dacă nou-veniţii au şanse mari de a debuta în nerazzurro chiar mâine, mai ales Pazzini, cel mai probabil titular, în schimb Giulione şi Principele vor rămâne, mai mult ca sigur, doar pe bancă, pentru a nu risca o recidivă. Cum şi Cordoba, Stankovic şi Chivu vor absenta, Inter va alinia, pentru a doua oară într-o perioadă scurtă de timp, un prim 11 din care vor face parte patru jucători italieni. Un lucru cu care nu am fost deloc obişnuiţi în ultimii ani. Visul lui Moratti şi al lui Branca dă semne că prinde contur.

Image and video hosting by TinyPic
Meciul cu Palermo a trecut în plan secundar, pentru că sâmbătă a fost ziua prezentării oficiale a lui Pazzini. După tradiţionala poză cu noul tricou, cel cu numărul 7 - „Figo m-a sunat şi mi-a spus că este un număr foarte important, dar mi-a dat binecuvântarea lui” - Pazzo şi-a început discursul: „Să ajungi la un club ca Inter este ţelul şi încununarea unei cariere. Dar pentru mine este şi un punct de plecare, pentru că nu am câştigat nimic până acum şi vreau să arăt tot ce pot. Dacă sunt emoţionat? Evident că da, încă mi-e greu să cred că ceea ce se întâmplă este adevărat. Însă este şi o oportunitate foarte importantă”.

Pazzini a mulţumit Sampdoriei pentru perioada petrecută la Genova, „este un club care mi-a oferit multe, dar şi reciproca este valabilă. Nu voi uita niciodată acest capitol din cariera mea şi nici pe fanii de acolo, care mereu au fost alături de mine”, şi apoi a comentat mult aşteptatul duel cu Cassano din derby: „La începutul sezonului, nici unul dintre noi nu s-ar fi gândit că vom ajunge aici. Nu am vorbit cu el, doar mi-a trimis un mesaj de felicitare. Vom vedea la sfârşit care dintre noi a făcut alegerea mai bună, însă eu sunt foarte fericit că am venit la o echipă plină de campioni”.

Distanţa care o separă pe Inter de Milan nu-l sperie pe Pazzini: „Ei sunt în faţa noastră la acest moment, dar şi noi avem o mare dorinţă de a câştiga şi suntem determinaţi să o arătăm”. La fel stau lucrurile şi în ceea ce priveşte concurenţa cu Milito şi Eto'o: „Nu este nicio problemă. La o echipă precum Inter este inevitabil să se întâmple asta. Sunt mulţi jucători mari”.

În final, Pazzini a explicat moticul pentru care a ajuns la Milano şi nu la alte echipe care şi-au manifestat interesul pentru el: „Inter a fost echipa care mi-a arătat cel mai mult că are încredere în mine şi că îşi doreşte să mă transfere cu orice preţ”. Pazzo va avea ocazia să răsplătească încrederea despre care a vorbit chiar mâine, în meciul cu Palermo, un adversar mereu incomod.



Image and video hosting by TinyPic

LOTUL PENTRU MECIUL CU PALERMO

Portari: Julio Cesar, Luca Castellazzi, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Javier Zanetti, Lucio, Maicon, Andrea Ranocchia, Marco Materazzi, Simone Benedetti, Davide Santon, Felice Natalino

Mijlocaşi: Thiago Motta, Houssine Kharja, Esteban Cambiasso, Joel Obi, Philippe Coutinho

Atacanţi: Giampaolo Pazzini, Samuel Eto'o, Diego Milito, Goran Pandev.

Echipa probabilă: Castellazzi - Maicon, Lucio, Ranocchia, Santon - Zanetti, Cambiasso, Thiago Motta - Pandev - Eto'o, Pazzini.

By Ionut Tataru with 11 comentarii

11 comentarii:

  • rzastavros says:

    Mai bine renuntam la un atacant si riscam cu Coutinho,sau in locul lui Motta (fara Zanetti si Cambiasso nu se poate,deci doar Motta ramane,nu ca am ceva cu el...sau da?),sa umplem gaura intre mijloc si atac.
    Personal as opta pentru un 4-4-2 stabil,cu ceva rezerve in primul 11,totusi avem nevoie de cele 3 puncte si jucatorii mi se pare foarte obositi.

    Ce sanse sunt ca Pazzini sa debuteze cu un hat-trick`?

  • mirifiq says:

    dar cu ce te incurca rivas pe tine radurizan? :)) ii plateai u salariu?:))) auzi hattrick makrr sa neee infiga unaa.... eto unaa si milito una si oameni suntem mai da si pastore una si aia e... luam si campionatu asta :X oriqm avem meci greu fiindca sunt ptin obositi si e f normal...astazi avem nevoie si de stofa lui leonardo de antrenor ca sa castigam... o sa fie bineee!!!!!!

Leave a Reply