follow

MERCATO ÎNCHEIAT: NAGATOMO, ULTIMUL SOSIT

FC Internazionale anunţă că au fost depuse la birourile Lega Serie A contractele de achiziţie, cu formula de împrumut, a lui Yuto Nagatomo, 24 de ani. La Cesena, cu aceeaşi formulă, a fost cedat Davide Santon.

Întreagul club îi urează bun venit lui Nagatomo, unul dintre cei mai importanţi reprezentanţi ai fotbalului japonez: a făcut parte din selecţionata olimică ce a luat parte la Jocurile de la Beijing din 2008 şi din echipa naţională de seniori, cu care a participat la Cupa Mondială din 2010. Sâmbătă, sub conducerea lui Alberto Zaccheroni, fost tehnician al nerazzurrilor care a fost felicitat de preşedintele Massimo Moratti şi de club, Yuto a câştigat Cupa Asiei 2011. Centrarea sa a fost decisivă pentru golul marcat de Tadanari Lee în finala cu Australia. (inter.it)

Image and video hosting by TinyPic

Noul jucător al nerazzurrilor s-a născut pe 12 septembrie 1986, la Saijo. Nagatomo a studiat şi a jucat fotbal în paralel, mai întâi la liceul Higashi Fukuoka, apoi la cunoscuta Universitate Meiji. A fost remarcat abia când avea 21 de ani, în 2007 fiind convocat în All Japan University XI, alături de care şi-a reprezentat ţara la Universiada găzduită de Bangkok.

Evoluţiile sale au trezit atenţia cluburilor din J League, campionatul Japoniei, cea care i-a obţinut semnătura fiind FC Tokyo. Din momentul în care a devenit jucător profesionist, în 2008, cariera sa practic a explodat. În acelaşi an a debutat şi la echipa naţională, şi a şi marcat primul său gol pentru selecţionata niponă. După ce a făcut parte din reprezentativa olimpică, a fost convocat şi în lotul pentru Cupa Mondială din 2010, acolo unde a impresionat. Arsene Wenger l-a inclus chiar în cel mai bun 11 al turneului din Africa de Sud.

Imediat după Mondial, Cesena a obţinut împrumutul său. A jucat de 16 ori pentru echipa nou-promovată în Serie A, fără să înscrie niciun gol. Însă evoluţiile sale au fost apreciate de clubul din Emilia-Romagna, care a decis sa-l cumpere în această iarnă. La Cupa Asiei din acest an a avut o contribuţie decisivă în succesul naţionalei nipone, oferind pasa decisivă în finala cu Australia. Iar acum, după doar două zile de la acea victorie, se alătură celei mai bune echipe din lume în 2010. Să tot începi anul aşa!

MERCATO IANUARIE: 5 VENIRI, 5 PLECĂRI

Împrumuntul lui Nagatomo nu este singura operaţiune de astăzi a Interului. Nerazzurri au oficializat de asemenea plecările lui Muntari, la Sunderland, şi a lui Rivas, la Dnipro Dnipropetrovsk, ambii împrumutaţi, precum şi sosirea din vară a olandezului Luc Castaignos. Astfel, perioada de mercato arată în felul următor:

Veniri - Ranocchia (Genoa, 12,5 milioane), Pazzini (Sampdoria, 12 milioane + Biabiany), Kharja (Genoa, împrumut), Castaignos (Feyenoord, 3 milioane, din iunie), Nagatomo (Cesena, împrumut)

Plecări - Muntari (Sunderland, împrumut), Rivas (Dnipro, împrumut), Mancini (Atletico Mineiro, liber), Biabiany (Sampdoria, în contrul transferului lui Pazzini), Santon (Cesena, împrumut).

Oare Benitez ce simte în aceste momente?

By Ionut Tataru with 32 comentarii

32 comentarii:

  • Geo says:

    Daca are 24 de ani nu cre ca e nascut in '84:)...
    io am citit ca e in '86 nascut,ma rog...
    benvenuto Nagatomo!;)

  • Ionut says:

    86, 86, se pare ca am probleme la tastatul cifrelor in ultima vreme. :))))) Am modificat.

    De obicei imprumuturile se fac cu optiune de cumparare. De o viitoare suma, nu stiu nimic, n-a transpirat nimic in sensul asta.

  • WooZie says:

    In mod normal ar trebui sa avem o prima optiune de cumparare. Altfel e tare ciudat. Schimb de jucatori ( imprumut ) pe acelasi post... adica daca japonezul joaca super la noi, poate il ia Barcelona si noi ramanem cu Santon. Ciudata ideea de imprumut reciproc de jucatori pe acelasi post. In rest... foarte bune transferurile. Nea tinut Moratti in suspans pana in ultima clipa. Chiar ca oare ce simte Benitez :))

  • Edinho says:

    am fost destul de activi iarna asta la transferuri ......bine ca a plecat benitez si nu neam ales cu ideiile lui fantastice Leiva sau mai stiu eu ce

    eu stiam ca pana la ora 12 mai tine mercato .....vad la tine in titlu postului mercato incheiat ....totusi mai sper la cele doua zvonuri precum ca Suazo la Cagliari mai ales ca Matri e oficial si Nwankwo la parma

    Benvenuti a tutii !!!! PAZZA INTER !!!! Italia Siamao NOI!!!!!!!!

  • SaintSylveszter says:

    L-am urmarit pe Nagamoto pe youtube si am citit si articolul de care ziceai in postul trecut in legatura cu contributia lui la castigarea Cupei Asiei. Din "urmareala" mi s-a parut cam haotic, dar inimos si fortos in dueluri, din articol pare ca are o mare contributie in jocul echipei. Sa-l vedem la treaba, sper sa nu fie numai un Banel cu ochii oblici, poate scapam naibii de problemele de pe flancul stang si nu-l mai forjam pe Il Capitano ca fundas. Castaignos e bun, mergea si acum, am inteles ca actioneaza pe flanc, deci nu s-ar fi suprapus cu Pazzini. Sa fie numa' de bine transferurile! (si-l asteptam si pe bulangiul ala de Bale la vara - i-am zis asa ca tot citesc declaratii de-ale lui ca nu-l intereseaza Inter, sper sa nu fie reale ;)) )

  • Ibrahim says:

    Ca sa fortez putin asemanarile, Nagamoto e un fel de tanar Lahm(gen cum era Lahm in perioada imprumutului la Stuttgart), varianta japoneza...

    Cu Bale cam greu, e foarte scump...si multi zic ca e supra evaluat. Din pacate nu am urmarit multe meciuri ale lui Tottenham sa imi pot da seama cat de constant e in evolutii, si nu-l pot cataloga doar dupa dubla din UCL cu Inter si alte 2-3 rezumate din grupe. Dar din ce am citit, e laudat de multi antrenori din EPL, insa nu stiu daca merita sumele exorbitante care se tot vehiculeaza ca sunt necesare pentru a-l cumpara.

  • cristi says:

    Am citit de 4 milioane in vara pentru transfer definitiv.Daca se impune la Inter si Santon isi regaseste si el ritmul la Cesena si revine la vara ar fi o noua super-afacere marca Branca.Sa speram ca totul o sa mearga perfect.

  • cristi says:

    Da,expira.Scapam de acum dar e accidentat pana in martie,de asta nu l-a luat nimeni.Si lui Obinna(imprumutat acum la West Ham)ii expira contractul tot in vara.

  • Jerry says:

    E bine ca l-am luat imprumut. Asa am auzit si eu, parca pe la Sky, ca 4 milioane in vara pentru un transfer definitiv.

  • cristi says:

    Nasol,variantele ar fi Matrix si Chivu.Cum Matrix nu prea mai ofera prea multa siguranta s-ar putea sa-l vedem pe Chivu langa Ranocchia.Cine stie,poate e mai bine sa joace Chivu central decat in banda,cel putin la nationala se descurca bine in centru.

  • alex21 says:

    stiu k e off-topic dar totusi...cumva le-am dat cv bani alora de la Dnepr sa ne scape de rivas?...off dak pana j Lucio se rupe:(

  • Mishu says:

    Imi place ca s-au facut in mare transferuri din campionatul italian. Dupa parerea mea asta conteaza foarte mult.. Multi jucatori le vine foarte greu sa se adapteze in Serie A.

    Veste proasta cu Lucio...... In cazul Ribbery si Robben ei vor juca mai mult pe benzi...Ma gandesc cu groaza la duelul Ribbery - Maicon... Maicon daca in faza de atac se comporta excelent, pe faza de aparare lasa de dorit... Pe partea stanga, judecand si dupa achizitiile facute sper sa fie mai ok. Personal cred ca central nu am avea probleme. Bayern nu are un atac atat de rapid ca a lui Udinese spre exemplu. Daca Leonardo va sti s agestioneze bine cele doua benzi eu zic ca ne vom califica...

    Dar mai este pana atunci

    Forza inter!!

  • Geo says:

    lasa ca joaca Chivu pe postul lui natural,post care la facut printre cei mai buni centrali din europa;)...

  • deki says:

    Sper sa joace bine la INTER Nagatomo dar ma indoiesc ca e un fotbalist atat de bun pe cat l-ati laudat pe aici. Daca era asa bun nu juca pana la 24 ani la Cesena.
    Oricum bun venit si sa nu fie un fel de Gresko sau Chivu..doamne ajuta!

  • mirifiq says:

    @deki eu am incredere in asta...deci chiar cred ca o sa fie foarte tare... ai zis 24 de park ai zis 30 :) cine era drogba pana la 26 de ani?:) in aparare nu l am vzt dar cred si sper ca e ciuline dala japonez care nu te lasa niciii in vestiar... insa la faza de atac...centreaza cu stangu tare rau de tot si fuge de rupe...

  • Edinho says:

    am citit pe site la inter ca sa trimis lista pt CL ....si Ranocchia ,Kharja si Nagatomo se gasec pe lista ceea ce nui rau deloc ...doamne ajuta mas multumi doar cu Champions League

  • radu says:

    Nu prea e bine sa ne uitam la capra vecinului, insa acuma n-avem ce face :) ... e bine ca s-au impiedicat impielitatii. In mod normal as zice ca la 4 puncte virtuale suntem in joc si inca cum, insa sunt doua lucruri care ma fac sa fiu inca sceptic:
    1. accidentarile, care parca au fost mult prea multe anul asta
    2. Leonardo, care nu prea pare a fi vreun Guardiola, ci un antrenor care lasa multe lucruri din jocul echipei la voia intamplarii sau a inspiratiei jucatorilor, iar pe termen lung asta nu prea duce la titluri

  • Jerry says:

    A luat numarul 55 si va fi prezentat vineri. L-am vazut aseara in Australia - Japonia (reluare) si nu m-a impresionat. Sper s-o faca la Inter.

    Altfel, mare jucator e Ibrahimovic. Infumurat si enervant, dar iti poate trage o intreaga echipa dupa el.

Leave a Reply