follow

NAPOLI - INTER, ECHIPE OFICIALE: RANOCCHIA TITULAR

Football Fans Know Better

Leonardo nu tratează Cupa Italiei ca pe un obiectiv secundar. Decizia de a-l odihni doar pe Lucio în această seară o dovedeşte. Locul fundaşului brazilian va fi luat de Ranocchia, care cel mai probabil va evolua şi sâmbătă în campionat. În rest, o echipă de start care se pare că devine clasică la Inter, cu Maicon şi Chivu apărători laterali, trio-ul Zanetti-Cambiasso-Motta la mijloc şi Stankovic în spatele atacanţilor, Pandev şi Eto'o.

Napoli: De Sanctis - Campagnaro, P.Cannavaro, Aronica - Maggio, Pazienza, Gargano, Dossena - Hamsik, Lavezzi - Cavani.

By Ionut Tataru with 77 comentarii

77 comentarii:

  • seby says:

    a urcat frumos ba, daca dadea cordoba asa era liniste asa ca mucles :)))

    bai, si azi suntem din cale afara de creativi si surprinzatori

  • seby says:

    ce-mi place cand apare cuchu aproape din senin asa. cuchu a fost nu, ca eo am prins doar reluarea?

  • deki says:

    Deci daca ajungem la 11m singura sansa ca sa castigam e sa dea aia in bara sau pe langa/peste poarta.

  • deki says:

    Pai pandev a fost printre cei mai buni din teren daca nu cel mai bun. Mariga alaturi de Eto'o cel mai slab..nu a inteles nimic de cand a intrat.

  • alex21 says:

    Pandej juca bine da aku vad k iar incepu...bn de fapt in afara de Luca j Lucio nu prea mai joaca nimeni

  • SaintSylveszter says:

    pandev asta e de-o penibilitate extrema, a reusit sa-l depaseasca si pe "capitanul nostru". Cred ca orice tigan burtos care dribleaza toti adversarii prin parcuri l-ar fi surclasat lejer (cel putin la tehnica-> stopuri, preluari, pase etc.). De viteza, nici nu mai zic, m-astept mereu sa lase dare pe teren (ca melcii)...

  • SaintSylveszter says:

    iar la penalty-uri... la ce jucatori tehnici avem... cred ca se termina din primele 3 duble

  • Ibrahim says:

    Pandev, Pandev, trebuie sa castige singur meciul, de parca Pandev e Messi... Oare nu se observa ca nu e legatura intre mijloc si atac?

  • alex21 says:

    ale dreak emotii:))...da bn k ajunsaram la kum s-a jucat in ultima parte...ne scoate ingeru nostru pazitor....))

  • SaintSylveszter says:

    nu tre' sa castige singur meciul, da' e singurul jucator care-a pierdut 99% din mingi, majoritatea in mod penibil (stopuri de 5 metri, uitat mingea pe drum etc.)

  • SaintSylveszter says:

    "Capitanul nostru rezolva meciul si-si duce echipa in semifinale" -> titlu specific gazetelor noastre :))

  • alex21 says:

    v-am zis io k ne scoate Luca=))....knd sa prinda j Luca O MINGE se duse in poarta:))))...noroc cu Lavezzi sa mor knd au batut Goran j mai ales apoi al 5-lea al nostru

  • Ibrahim says:

    Exact, Pandev e de vina pentru meciul slab din seara asta. El si Chivu de fapt.
    Eto'o cam ce a facut azi? Dar Mariga?

    Ce nu inteleg eu e lipsa asta de incredere si mistoul fata de echipa careia prentinzi ca ii esti fan. Uite ca jucatorii astia ai nostri "tehnici" nu au ratat niciun penalty. Si nu e nevoie sa-mi dai nicio replica. Sper ca pe viitor sa ai mai multa incredere!

  • alex21 says:

    crek maine il ia Mourinho la Real...ni-l da pe CR la skimb:P deja i-a crescut cota la 50-60 de milioane kum ar zice mitica;)

  • Mishu says:

    Tactic mi-a placut cum a jucat inter, mai ales pe faza de aparare si se vede o imbunatatire la fazele fixe(desi au mai fost cateva erori)
    E primul meci al lui Leonardo in care inter nu primeste gol!!!:D
    Partea rea e ca nu am avut atac. Daca Eto'o nu misca , nu misca nimeni.....

  • Ionut says:

    Ibrahim, in mare parte sunt de acord cu tine, dar nici tu nu trebuie sa pui la suflet. Asta e, unii sunt mai pesimisti de felul lor.

    Cu mistourile ce sa zic, si eu, si Deki, si Zaru (app, buna aia cu sangele rece), si Seby mai aruncam cate o caterinca. Poate e si felul nostru de a trece mai usor peste tensiunea unui meci. Nu cred ca asta ne face mai putin fani.

    Personal, nici mie nu mi-a placut Pandev, dar evident ca in cazul unui esec nu el era singurul vinovat. La fel cum nici o victorie nu este meritul unei singure persoane.

    p.S. Mie imi pare rau pentru faza cu Luca, cand i-a scapat mingea. Ar fi putut capata mai multa incredere, ceea ce era mai bine si pentru el, si pentru echipa, si pentru noi.

    In schimb, ma bucur pentru Chivu, nu doar ca o oman de-al nostru, ci si pentru ca, pe un alt blog, m-am contrazis cu cineva care a spus despre el ca pacaleste fotbalul si ca sa-i spun un lucru bun facut la Inter. Acum ma duc sa ii spun :D

  • deki says:

    Eu chiar nu am glumit, mie chiar mi-a placut Pandev in seara asta si Chivu...sunt curios cati km a alergat Pandev. Astazi a fost mai util decat Eto'o. Una peste alta bine dreaq ca ne-am calificat ca am bagat la televoting acolo ca facem eventul ;))

  • Ibrahim says:

    Eh...ma mai aprind si eu, mai ales in momentele de maxima tensiune si poate incep sa judec prea aspru. Poate ca omul chiar nu era rau intetionat.

    A avut interventii bune Luca. Dar daca reusea sa scoata si mingea aia...era perfect.
    Si Ranocchia a aprut mai sigur pe el fata de meciul precedent.

    Ps.: deki e campion la caterinci.

  • SaintSylveszter says:

    "Omul" (adica eu :D) n-a fost rau intentionat, si, dupa cum chiar tu ai zis, si eu m-am aprins aiurea, tocmai ca-s fan, daca nu eram, discutam cu calm si obiectivitate. ;)

  • deki says:

    Ibrahim@ Sunt constient ca Luca a scos 2 mingi importante dar tot caricatura de jucator ramane impreuna cu Chivu si Pandev care nu yi suport desi au jucat f bine aseara fatza de altii.
    PS:Stiu ca nu te-ai referit la mn dar parerea de astia 3 nu o sa mi-o schimb niciodata.

    SaintSylveszter@ Chiar nu ai voie sa il critici pe Pandev dupa meciul asta la 20 km cati a alergat. Spune-mi cu ce a fost mai presus Eto'o decat el?

  • WooZie says:

    Nu am vazut meciul ca dormeam deci nu zici nimic. Dar oricum vad ca nu a rezistat presa romana prea mult : " Chivu, calaul lui Napoli" . "Chivu eroul lui Inter" :)))

  • SaintSylveszter says:

    @deki
    daca nu l-am criticat pe eto'o inseamna ca mi-a placut cum a jucat? :)) nu, dar pandev a fost cel care intr-adevar m-a scos din minti, si d-aia am rabufnit. Puteam sa zic si de maicon, care a dat vreo 4-5 centrari fix in adversar, de eto'o care n-a miscat si a fost egoist... etc. Si cu alergatu'... hai man, banel alerga mai mult... da' cu folos?

Leave a Reply