follow

RANOCCHIA A FOST PREZENTAT OFICIAL: ESTE UN VIS DEVENIT REALITATE

Image and video hosting by TinyPic

Deşi în sala de conferinţe a centrului sportiv de la Appiano Gentile mai erau prezenţi Leonardo, Marco Branco şi Piero Ausilio, cel care a luat prim-planul a fost Andrea Ranocchia. Şi asta nu s-a întâmplat pentru că era cu un cap mai mare decât ceilalţi, ci pentru că fundaşul născut în urmă cu 23 de ani la Assisi a fost prezentat oficial ca jucător al Interului.

Înainte de a răspunde la întrebările jurnaliştilor, noul jucător al nerazzurrilorşi-a arătat mândru tricoul pe care îl va purta, cel cu numărul 15. „L-am ales pentru că am contract până în 2015”, a dezvăluit Andrea, care a vorbit apoi despre noua etapă a vieţii sale de fotbalist: „Este ceea ce am visat de când m-am apucat de fotbal: să joc la o echipă ca Inter. Dar nu este doar un vis, ci şi un punct de plecare. Mă simt pregătit şi mă voi pune mereu umil în slujba echipei. Sper ca alături de noii mei colegi să recuperăm cât mai multe puncte pierdute şi să prindem adversarele care sunt în faţa noastră”.

Ranocchia a explicat că a fost bine primit la Inter, în special de către Materazzi: „A venit imediat la mine şi mi-a spus că este foarte fericit pentru faptul că sunt aici. Atmosfera este una foarte bună, muncim cu seriozitate, dar avem timp şi pentru a glumi. Faptul că sunt unul dintre puţinii jucători italieni din lot nu are importanţă. Important este grupul, unul care este foarte puternic”.

Noul jucător al nerazzurrilor s-a alăturat lotului în aceeaşi zi în care Leonardo a condus primul său antrenament la Appiano. Primele sale impresii despre tehnicianul brazilian sunt pozitive. „Este un antrenor căruia îi place să interacţioneze foarte mult cu jucătorii, ceea ce îmi place. Mi-a spus că dacă am vreo problemă să îl anunţ fără nicio ezitare. Este un lucru important pentru un fotbalist”, explică Andrea, care refuză desele comparaţii cu Nesta: „Comparaţiile le fac alţii. Cu siguranţă este un punct de referinţă, dar eu voi încerca să învăţ cât mai multe de la cei care sunt aici”.

Toate informaţiile conduc spre faptul că Ranocchia va debuta pentru Inter chiar în meciul de joi cu Napoli. „Nu ştiu nimic despre asta, dar ar fi frumos ca după ce am încheiat prima jumătate a sezonului cu o partida contra lui Napoli, să o încep pe cea de-a doua la fel”, spune tânărul fundaş, adăugând apoi că nu se teme de concurenţa de la Milano. Ba din contră: „Am venit la una dintre cele mai puternice echipe din lume. Mi se pare incredibil să mă schimb în acelaşi vestiar cu Zanetti şi Materazzi. Cu siguranţă vor fi meciuri în care voi lua loc pe bancă sau chiar în tribune, dar avem mult de jucat, astfel că este loc pentru toată lumea. Voi accepta orice decizie a antrenorului, încercând apoi să-l conving de-a lungul săptămânii”.

Cei care au votat în sondajul de pe acest blog, l-au considerat înlocuitorul ideal pentru Samuel. Ranocchia s-a prezentat, arătându-ne un tânăr fericit ca a ajuns la o echipă mare şi de o modestie parcă tot mai rară. Cât de talentat este ştiam deja. Pare omul potrivit pentru a da startul unei întineriri necesare şi pe care o aşteptăm de ceva timp. BENVENTO ANDREA!

By Ionut Tataru with 7 comentarii

7 comentarii:

  • Geo says:

    bine ai venit printre campioni!;)...
    printre cei mai de perspectiva fundasi centrali din europa...
    sunt sigur ca va confirma...

  • gumitza says:

    -subscriu la ce zice Geo si ma bucur ca incepem sa ne miscam pe piata transferurilor.Inca un mijlocas de caliatate si un atacant si cam atat pana la vara.
    -poate vindem ceva sau macar sa scapam de Mancini,Rivas se pare ca de Suazo am scapat(pleaca in spania parca).

  • Sorinexe says:

    Matrix, ca de obicei este sufletul echipei.
    imediat l-a luat sub aripa lui.
    nu pot sa uit cand Mourinho plangea in bratele lui dupa finala Ligii...

  • mirifiq says:

    pentru ca asemenea lucruri nu se uitee sorinexe..mai ales cand esti interist :| mare incredere am in baiatul asta...ajunge mare fotbalist.... si inter ajunge mare cu leonardo... :X GRANDEEEEE INTERRR!!!!!!!

  • radurizan says:

    iauzi sa accidentat julione si sar putea sal luam pe viviano scuzati ca nu am mai pus cratimele dar imi e putin lene:))

Leave a Reply